Aviseringar
Rensa alla

vad har ni gjort på morgonen?


Ämnesstartare

passaro:

vaknade nyss. vet inte om jag ska äta eller duscha först.

jag ska duscha sist av allt för jag är snuskig [blush]


   
SvaraCitera

makarooner:

Tyresö?

nee [sad], kan inte säga vart. classified information [wink]

Blivande_japan:

*haft matte e

mhm, dig kanske man kan fråga matte d saker [crazy]. fast har inte behövt någon hjälp ännu o är typ i slutet av kursen.

Blivande_japan:

haft svenska c

valde mellan svenska C och litteraturvetenskap. blev det senare. men kanske läser sv C nån gång iaf eftersom att jag tyckte om Sv B så mycket.

(ja jag kommenterar ditt liv onödigt mkt [smile])


   
SvaraCitera

retstickan:

eftersom att jag tyckte om Sv B så mycket.

Hataaaaaaaaaar svenska B[cry]


   
SvaraCitera

Harpya:

Hataaaaaaaaaar svenska B

va?!?! världens bästa ämne, man får använda så mkt känslor och ta del av så mkt olika idéer o utveckla sig själv :).

vill göra kursen en gång till [sad]


   
SvaraCitera

retstickan:

va?!?! världens bästa ämne, man får använda så mkt känslor och ta del av så mkt olika idéer o utveckla sig själv :).

Nej man får läsa och skriva logginlägg om "mörkrets hjärta" och få en arg lärare som säger "Ni bortprioriterar mitt ämne[mad][mad][cry]"

Fan det finns viktigare ämnen, såklart att man bortprioriterar[mad]
Fast boken är bra, men inte under press.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag ska duscha sist av allt för jag är snuskig [blush]

I AM A ROCK I AM AN ISLAND

naughty


   
SvaraCitera

Vaknade, satte på datorn, drack lite vatten och la mig i sängen och stirrade i taket i en timme ungefär. Sen gick jag upp.


   
SvaraCitera

retstickan:

mhm, dig kanske man kan fråga matte d saker [crazy]. fast har inte behövt någon hjälp ännu o är typ i slutet av kursen.

kanske du kan, men risken är mkt stor att jag glömt hur man gör[crazy]

retstickan:

(ja jag kommenterar ditt liv onödigt mkt [smile])

känner mig populär![wink]


   
SvaraCitera

jag har:
ätit frukost
diskat
städat
plockat blommor
läst


   
SvaraCitera

vaknade kl 6 av klockan för att jag igår bestämde att jag för en gångs skull skulle ta en promenad och äta frukost på morgonen.
gjorde ingetdera, la mig igen och gick upp kvart i 7. åkte till skolan, hade religion, åt alldeles för mycket lunch och åkte hem. har smyghalvsovit lite 😮


   
SvaraCitera

Harpya:

säger "Ni bortprioriterar mitt ämne[mad][mad][cry]"

ååh, vill bara krama sådana lärare 🙁

men min lärare var motsatsen typ. hon va lite äldre o jag tror hon varit med om det där tidigare så hon hade mer lr mindre avskärmat sig känslomässigt från oss elever.

jag försökte få lite mer kontakt med henne, alltså vinka o sådant, men hon dissade. jag blev lissen :(, tyckte ju om hennes ämne. men jag tror att hon utvecklat det beteeendet efter att ha blivit sviken så många gåner. kanske utvecklar din lärare ett sådant beteende snart.

iof läsa o skriva logginlägg låter ju inte speciellt kul, kanske hade jag reagerat likadant då som er.


   
SvaraCitera
Ofixad

idag har jag : vaknat


   
SvaraCitera