Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni önskat er i julklapp?


Inget särskilt men alltid roligt att bli överraskad. Jag skulle gå i taket av glädje om jag tillexempel fick biljetter till Coldplay i sommar.


   
SvaraCitera

snööö


   
SvaraCitera

Om jag hade önskat mig något så hade jag nog fått det. De gånger jag önskat mig någonting så har jag fått se ut det. I år har jag önskat mig/pekat ut en morgonrock. Dom tycker att det är smidigast.

Känns bortskämt skrivet :S


   
SvaraCitera
reben

en mugg & klippning


   
SvaraCitera
reben

får nog den ena


   
SvaraCitera

Planekonomi

Edit: och strumpor 


   
SvaraCitera

Och strumpor 


   
SvaraCitera

Edinburgh:
Planekonomi

lol


   
SvaraCitera
mynona

time:

Skulle någon av dessa funka? Hittade många. 

myn1.pngmyn2.pngmyn3.pngmyn4.pngmyn5.png

Färgen på tröja nummer 3 på översta raden kombinerad med modellen på tröja nummer 1 på nedre raden vore den ultimata tröjan! Jag beställer sällan kläder via nätet men borde kanske göra det. Avslöja gärna varifrån du fick dessa! 


   
SvaraCitera

En fjäder


   
SvaraCitera

en fritös.fick en fritös.


   
SvaraCitera

Önskade mig några skjortor och fick mycket väl några skjortor - så jag är nöjd 🙂


   
SvaraCitera

Jag "önskade" mig faktiskt ett akvarium för växter och prydnader. Dock så är det inte värt pengarna. Därför så bojkottade jag det och om jag då skall skaffa ett någon gång så bör jag handla det privat och begagnat för mycket billigare. Även yta i hemmet var en bidragande faktor till bojkotten.


   
SvaraCitera
time
 time

mynona:

Färgen på tröja nummer 3 på översta raden kombinerad med modellen på tröja nummer 1 på nedre raden vore den ultimata tröjan! Jag beställer sällan kläder via nätet men borde kanske göra det. Avslöja gärna varifrån du fick dessa! 

Zalando!


   
SvaraCitera
mynona

time:

Zalando!

Åh, Zalando! Minns nu att jag har andra plagg av det märket jag blev nöjd med. Tack! 


   
SvaraCitera