Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni testat för droger?


YungG
Ämnesstartare

Ja, som frågan lyder; vad har ni testat för droger?
Givetvis syftar jag inte på koffein, alkohol eller nikotin.

samt vad tycker ni om de droger ni har testat eller de droger era kompisar kör på?
I min mening snackas det för lite om droger i det svenska samhället när det vid detta lag har blivit en normalitet bland ungdomar runt om i landet.


   
Citera

Gräs/hasch
kokain
amfetamin
salvia
mdma
mda
Lsd
ketamin
Benzo
metamfetamin

Är väl tjack å kola som jag uppskattar mest av dem.


   
SvaraCitera
YungG
Ämnesstartare

SDniklas:
Gräs/hasch
kokain
amfetamin
salvia
mdma
mda
Lsd
ketamin
Benzo
metamfetamin

Är väl tjack å kola som jag uppskattar mest av dem.

Det enda jag inte är så bekant med är metamfetamin, har hört att det är svårt att få tag i i Sverige. Hur var det? Vill minnas att jag hört att det är en av de mer beroendeframkallande drogerna. Är det stor skillnad från amfetamin?


   
SvaraCitera

YungG:

Det enda jag inte är så bekant med är metamfetamin, har hört att det är svårt att få tag i i Sverige. Hur var det? Vill minnas att jag hört att det är en av de mer beroendeframkallande drogerna. Är det stor skillnad från amfetamin?

Det är väldigt likt vanligt amfetamin, men en kraftigare kick. 


   
SvaraCitera

Extsasy olala.Rodnar


   
SvaraCitera

men det är ingenting man uppmanar folk till o göra.


   
SvaraCitera
dwadw

Ingenting, men skulle vilja röka på.


   
SvaraCitera
L Y S

Inga, tänker inte hålla på med skiten och göda gängkriminalitet genom att köpa deras produkter. 

Jag hade dock velat testa marijuana, lagligt i något av de länder där det är tillåtet.


   
SvaraCitera

L Y S:
Inga, tänker inte hålla på med skiten och göda gängkriminalitet genom att köpa deras produkter. 

Jag hade dock velat testa marijuana, lagligt i något av de länder där det är tillåtet.

haha din kommentar fick mig asgarvaMycket glad


   
SvaraCitera

Bara cannabis dvs hash, marijuana och olja. Droger är inte min grej. Fattar inte individer som SDniklas som verkar vara tyngsta knarkaren/narkomanen på UM.  Arg  Tycker synd om killen. Kanske dags för honom att uppsöka ett behandlingshem!  Gråter


   
SvaraCitera

titlover:
Bara cannabis dvs hash, marijuana och olja. Droger är inte min grej. Fattar inte individer som SDniklas som verkar vara tyngsta knarkaren/narkomanen på UM.  Arg  Tycker synd om killen. Kanske dags för honom att uppsöka ett behandlingshem!  Gråter

Du måste lära dig förstå hur människor fungerar och varför de gör saker.

SDNiklas behöver inte vara en utarliggarpundare bara för att han provat på droger, man kan exempelvis använda det i terapeutiskt syfte för sin egen hälsas skull.


   
SvaraCitera
L Y S

agnesberg: haha din kommentar fick mig asgarva

Vilken del?


   
SvaraCitera

titlover:
Bara cannabis dvs hash, marijuana och olja. Droger är inte min grej. Fattar inte individer som SDniklas som verkar vara tyngsta knarkaren/narkomanen på UM.  Arg  Tycker synd om killen. Kanske dags för honom att uppsöka ett behandlingshem!  Gråter

Det är lugnt, det mesta har jag bara provat enstaka gång för nyfikenhetens skull. Bara beroende av nikotinMycket glad


   
SvaraCitera

L Y S:

Vilken del?

du skrev att du inte ville testa samtidigt som att du ville testa. Glad


   
SvaraCitera
Haien

agnesberg:

du skrev att du inte ville testa samtidigt som att du ville testa. Glad

Läste du hans resonemang?


   
SvaraCitera