Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni valt för linje ? -Gymnasiet


Ämnesstartare

Hej allihopa!

Tänkte fråga er alla som går i 9an, vilken linje har ni valt till gymnasiet?

Själv har jag valt Ekonomi - juridik


   
Citera
Ämnesstartare

Hu - kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var ett tag sedan jag gick men jag gick Samhäll-media


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klar med första ring nu. Tog först sam-beteende, hoppade av efter 2dagar och började på naturbruk. bästa valet i mitt liv Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir klar med bild o form nu 


   
SvaraCitera

Jag ska gå jordbruk! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska gå Sam-sam, skulle först gå Hum men ändrade mig till slut. 🙂 Vilka skolor ska ni alla gå? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vardå någonstans? Så du vill bli bonde, eller vad blir man då haha?Glad

camillaeriksson :
Jag ska gå jordbruk! 🙂


   
SvaraCitera

Valde Sam Sam på en idrottsskola:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste sam-kultur, det är väl ganska likt nuvarande humanistiska. Läser juridik nu och tycker att det var ett väldigt bra val såhär i efterhand.Jag valde att läsa rättskunskap som tillval men kan inte påstå att det gav så mycket såhär i efterhand, det mesta man lär sig har man bara nytta av som privatperson framtiden vilket iofs inte är så dåligt om man nu har det som mål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska läsa hum - språk i höst är så nervös haha 🙂 hoppas jag får bra klasskompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken skola? Jag tänkte välja det men blev SAM i sista sek. 🙂

Biologen:
ska läsa hum - språk i höst är så nervös haha 🙂 hoppas jag får bra klasskompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta

Biologen:
ska läsa hum - språk i höst är så nervös haha 🙂 hoppas jag får bra klasskompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tildanna: Vilken skola? Jag tänkte välja det men blev SAM i sista sek. 🙂

södra latin är mitt första val 😀 sam verkar också kul jag tänkte på det men vill läsa mycket språk 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gaah, jag har också valt Södra Latin! Jag sökte bara till hum där på de preliminära ansökningarna men ändrade nu till SAM när det gick att ändra. Men ja har Hum som 2-handsval. 🙂

Biologen:

södra latin är mitt första val 😀 sam verkar också kul jag tänkte på det men vill läsa mycket språk 😛


   
SvaraCitera