Aviseringar
Rensa alla

Vad har Ungdomar.se betytt för dig?


Ämnesstartare

Jag undrar helt enkelt vad ungdomar.se har betytt för just dig? Är det platsen där du hittat nya vänner, lärt dig något nytt, vågat komma ut eller kanske bara fördrivit massa tid. 

Ps. Vill du berätta en personlig historia så får du mer än gärna skicka ett pm till mig Hjärta


   
Citera

Blivit väldigt bra på att debattera mot vänsterfeminister typ. 


   
SvaraCitera

Har varit bra tidsfördriv och har varit skönt att ha kunnat skriva av sig när man känt sig nere


   
SvaraCitera
major

Nya_Niklas:
Blivit väldigt bra på att debattera mot vänsterfeminister typ. 

kanye-smh-no.gif


   
SvaraCitera

Tidsfördriv 


   
SvaraCitera

jag har träffat massor av fina människor, mött nya vänner som jag idag umgås och pratar i telefon med, blivit tilldelad äran att moderera, hittat ett stort community med möjligheten att utbyta stöd och helt enkelt massor av möjligheter. när jag reggade mig med mitt första konto i slutet av 2013 pga familjeproblem/depression trodde jag inte att det skulle bli en sån jäkla resa av det hela. hade dessutom en flirt med en gammal umare och vi blev nästan ihop men annat kom ivägen. historien med um är lång


   
SvaraCitera

Skaffade tjej via UM....det hade ju sina fördelar och nackdelar


   
SvaraCitera

Det har mest varit ett tidsfördriv. Även om jag har kommit i kontakt med en del schyssta personer så är det just som ett tidsfördriv jag har velat ha det. Inte mer. Har inte gått på träffar och dylikt.


   
SvaraCitera

jomen har ju ändå träffat elr på andra sätt kommit i kontakt med en del rimligt fölk d får jag ju ge er etc


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Första kontot då var det i början bara tidsfördriv. Jag har fått nya vänner och träffat massa människor. Jag har haft förhållande med flera umare.


   
SvaraCitera

Ba tidsfördriv.


   
SvaraCitera

Här fördriver jag mycket tid, debatterar, stödjer folk om jag kan, här lär jag mig nya saker, kommer i kontakt med nya människor och en del annat som jag inte kommer på nu. Tycker att Ungdomar ger mig något som jag gärna inte vill vara utan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så roligt och fint att läsa vad UM betytt för er. TACK för att ni delar med er Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

Träffade mitt livs stora kärlek och vänner för livet här. Hjärta


   
SvaraCitera

Ungdomar har betytt jätte mycket för mig. jag har fått några vänner, jag har kunnat få svar på saker, det är tidsfördriv och man lär sig mycket ❤️


   
SvaraCitera