Aviseringar
Rensa alla

Vad hatar du ?


Creep_
Ämnesstartare

Lista upp saker ni verkligen hatar!

Hatar klassiska fjortisbrudar med IQ under 25 ( ni vet vilka ja menar)
Hatar fyllebrudar.
Hatar folk som drar ut bra for att braka.
Hatar Chris Brown
Hatar folk som inte kan skamta om sig sjalv.
Hatar folk som saktar in innan overgangstallen men ej stanar helt sa att mn ej kan ga over.
Hatar drinkluder som tror de kan fa drinkar genom att trycka upp brosten i huvudet pa mig .
Hatar invandrare som kommer till sverige och inte gor ett skit och blir socialfall(jag e ej rasist, e sjalv blatte).
Hatar tjejer som alltid e bittra och nar man lackar ut pa dem borjr de grata och klagar pa pms.
Hatar folk som spanner sig pa stranden.
Hatar overdrivet bekraftelsekata tjejer.

Jaja de va en liten del. Fortsatt ni [smile]


   
Citera

Hatar folk som gör listor över saker dom hatar.


   
SvaraCitera

Hata är ett starkt ord. Du kanske borda använda "ogillar" istället?


   
SvaraCitera

Hatar det mesta.


   
SvaraCitera
smisk

fruitpunch:

ogillar

Vet inte:

det mesta.


   
SvaraCitera

fruitpunch:

ogillar

min blyghet[sad]


   
SvaraCitera
Creep_
Ämnesstartare

fruitpunch:

Hata är ett starkt ord. Du kanske borda använda "ogillar" istället?

Nej hata ska de va


   
SvaraCitera

Creep_:

Nej hata ska de va

Oh well then [smile]


   
SvaraCitera

Barn, utvecklingsstörda, sverigedemokrater, fjortisar, emos, gothare, metalfånar, riksdagspolitiker, kvinnliga chefer, Kristna fanatiker, jehovas vittnen, alla som har såna där plasttofflor, alla som lyssnar på rix fm, Bush, McCain, Obama, bilintresserade, köttätare, folk som bär päls, alla som heter jonathan, araber, stockholmare, insekter, Mona sahlin, alla som tar allan rubin på allvar, folk som lyssnar på green day, judar, paris hilton, U2, Katoliker, EU, thomas bodström, tolgfors, ekonomi, demokrati, folkpartister, kristdemokrater, socialdemokrater, moderater, vänsterpartister, centerpartister, NSF, scouter, hillbillys, white trash, folk som använder uttrycken "Fräscht, pepp, taggad etc.", hockeyspelare, skoterförare, samer, aftonbladet, expressen, alla som tillåter att kvällstidningarna fortfarande existerar, idol, alla som är associerade med idol, Moraltanter, såna som tar kvällstidningar på allvar, demiurgen, kärnvapen, vapen överhuvudtaget, värnplikt, soldater, krig, försvar, amerikansk imperialism, AFA, folk som vill förbjuda allting, den överdrivna värmen i min lägenhet, reklam, etc. etc. etc.


   
SvaraCitera

Creep_:

Hatar folk som saktar in innan overgangstallen men ej stanar helt sa att mn ej kan ga over.

Fy fan för dem [mad]

Creep_:

Hatar overdrivet bekraftelsekata tjejer.

Typ 90% av den kvinnliga befolkningen där [rolleyes]


   
SvaraCitera
Creep_
Ämnesstartare

ad_hoc din lista e underbar ![bigcheers]


   
SvaraCitera

sverigedemokrater, folkfront, iq-befriade fjortisar, raggare, hålor, folk som nedvärderar mig på grund av mitt kön, könskvotering, en ssu-are och säkert en massa annat.

Eller ja, egentligen ogillar jag bara de flesta av sakerna ovan... Fast ssu-aren hatar jag på riktigt...


   
SvaraCitera

FRA.


   
SvaraCitera

När man ska dricka mjölk och det bara räcker till ett halvt glas.. och man måste öppna ett nytt OCH ta sönder, skölja ur och vika ihop det gamla paketet!!!


   
SvaraCitera

DIG


   
SvaraCitera