Aviseringar
Rensa alla

Vad heter artisten/låten? - Fråga här


Ämnesstartare

Tänkte att det skulle vara smidigt med en gemensam tråd där alla kan fråga efter en artist eller en specifik låt man undrar efter, istället för att musikforumet fylls av flera trådar med liknande frågeställning och innehåll.

Nedan följer även en kort länksamling - som naturligtvis alla gärna får fylla på vartefter - där man kan börja med att leta själv. Hittar man inget är det fritt fram att fråga här.

Reklammusik.se
Vad heter låten?

Jag vet att det är ganska tomt än så länge, men tipsa gärna så fyller jag på vartefter.


   
Citera
Ämnesstartare

Hur lägger man upp youtube videos här i forumen som många gör??

Iallafall en fråga [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teekey:

Hur lägger man upp youtube videos här i forumen som många gör??

Skriv bara in url:en där filmen finns i ditt inlägg.


   
SvaraCitera

vad heter den här låten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm.. Det finns en typ "fjortis" låt som går något i stil med;

And this is how we do, the party isn't you, lala, and we will never ever lala." Äsch, någon som vet?


   
SvaraCitera

thefallingrose:

And this is how we do, the party isn't you, lala, and we will never ever lala." Äsch, någon som vet?

som har gjort en låt som heter do u wonna fuck


   
SvaraCitera

thefallingrose:

And this is how we do, the party isn't you, lala, and we will never ever lala." Äsch, någon som vet

gruppen heter byz och låten heter The party is in you
länk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoffe_90:

gruppen heter byz och låten heter The party is in you

YEEEY, TACK! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thefallingrose:

YEEEY, TACK! 😀

jag gillade den låten också förut och kunde inte heller hitta gruppen men till slut så gorde jag det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni sett ghost chip? i så fall ni vet när dom är i båten när dom är på väg till spök cheppet, då lyssnar en snubbe på en rock låt han som kör båten alltså och gubben ber han stänga av. men anyway skulle vara skit shysst om ni säger vad det är för låt/band som spelar den!


   
SvaraCitera

thefallingrose:

YEEEY, TACK! 😀

np[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teekey:

Har ni sett ghost chip? i så fall ni vet när dom är i båten när dom är på väg till spök cheppet, då lyssnar en snubbe på en rock låt han som kör båten alltså och gubben ber han stänga av. men anyway skulle vara skit shysst om ni säger vad det är för låt/band som spelar den!

Du menar kanske "Not falling" med Mudvayne [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad heter den här:

How Can I try to explain, just relaxe and take it easy, take you time to relaxe... osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakeItHappen:

Du menar kanske "Not falling" med Mudvayne [smile]

Tack [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej..
provar att skriva här då...det e ganska bråttom med att hitta låten...det börjar typ med att någon räknar ner ifrån 10-0 på tyska..sedan sjunger dom "go With the flow go.."

Det är en Techno låt!!

Tack på förhand
//The9th


   
SvaraCitera