Aviseringar
Rensa alla

vad heter den lugna tryckarlåten på discot????


Ämnesstartare

den var inte så bra [blush][blush] kanske att den stannade kvar på 90talet [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men svårt o släppa nu [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ha den jag ska lägga in den i alla spellistor alla ska lyssna på den eva och adam forever


   
SvaraCitera
kachin

ah fan vad svårt det var [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa det här kan vara typ mitt mål i livet att hitta den låten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir så irriterad på att eva och hennes kompis pratar [sad] Känns som att man missar något viktigt ord som hade hjälpt oss i våran sökning [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja.. kan dom inte bara va tysta och dansa med amdam [mad]


   
SvaraCitera
kachin

Kan ju vara värt att skicka ett mejl faktiskt. [cute] Till producenten av avsnittet(filmen?) alltså. Ge alla detaljer som krävs osv. De borde ju ha en låtlista nånstans iaf...
Säg att du är Eva&Adams största fan ever och din liv skulle bli komplett om du fick reda på den här låten. Kanske funkar ännu bättre med ett vackert, handskrivet brev! Sånna kan man ju inte bara ignorera!
De blir säkert jätteglada att någon bryr sig och hjälper dig [cute] (och alla andra som vill veta sen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Kan ju vara värt att skicka ett mejl faktiskt. Till producenten av avsnittet(filmen?) alltså. Ge alla detaljer som krävs osv. De borde ju ha en låtlista nånstans iaf... Säg att du är Eva&Adams största fan ever och din liv skulle bli komplett om du fick reda på den här låten. Kanske funkar ännu bättre med ett vackert, handskrivet brev! Sånna kan man ju inte bara ignorera!De blir säkert jätteglada att någon bryr sig och hjälper dig (och alla andra som vill veta sen)

hahaha ska göra det på mitt EVA OCH ADAM BREVPAPPER!!!!!!!!!! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har sånt i en låda på riktigt [love][love][love][sad][cry][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är bra på sådant här. Kanske faktiskt ska KOLLA videon du länkade och inte bara läsa er konversation [blush] Vänta, ska hjälpa hehe!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha minns ni shebang!??!

"men vi VILL heta shebang!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

Jag är bra på sådant här. Kanske faktiskt ska KOLLA videon du länkade och inte bara läsa er konversation Vänta, ska hjälpa hehe!

åh söto [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shebang romeo var bäst [blush]

fan.. Adam (nutid) ser ju ut som Lionel messi [confused][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah ja romeo.. åh den videon såg jag HELA tiden när jag var liten [love]

hahah messi


   
SvaraCitera