Aviseringar
Rensa alla

Vad heter filmerna?


Ämnesstartare

Vad heter filmen där det är en far med 2 söner och pappan får en uppenbarelse från gud "eller en ängel" att han ska döda vissa personer på jorden för dom är demoner av något slag.

Ena sonen är med på det, medans andra inte.

Den andra filmen är en Stephen King tror jag.

Det handlar om någon ond person som dödar folk mystiskt hela tiden i en liten stad och i slutet så ska han ta en unge ifrån någons moder. Han delar ut stenar till mödrarna och hon som får den svarta stenen, förlorar sin son "och dom som får dom vita stenarna får ha kvar sin son".

Jag berättar bara vad jag kommer ihåg av filmerna och skulle gärna vilja se dom igen.

Så om ni kommer på, säg till. [y]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kom igen nu! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Vad heter filmen där det är en far med 2 söner och pappan får en uppenbarelse från gud "eller en ängel" att han ska döda vissa personer på jorden för dom är demoner av något slag.

Den heter Frailty, bra film!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Den heter Frailty, bra film!

Tack så mycket! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Det handlar om någon ond person som dödar folk mystiskt hela tiden i en liten stad och i slutet så ska han ta en unge ifrån någons moder. Han delar ut stenar till mödrarna och hon som får den svarta stenen, förlorar sin son "och dom som får dom vita stenarna får ha kvar sin son".

Storm of the Century!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte:

Storm of the Century!

Tackar. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Tackar. [bigsmile]

Blev glad när jag kunde vara till hjälp. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera