Aviseringar
Rensa alla

Vad heter låten? + Hej alla!


Ämnesstartare

Hörde en låt på reklam innan, kanal 3 tror jag.

Kommer bara ihåg att dom sjöng "It's alright...något...It's okey", typ [blush] Tror dom sjöng något i stil med "I've got to let you go" eller "I'm gonna have to go" i mitten.

Inte så mycket att gå på, men någon borde känna igen den? Har googlat lite men hittade den inte. Det var en manlig artist.

F.ö. är jag ny här på forumet.. så, eh.. hej alla [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

?

Tack för svaret! Inte mycket respons idag då [sad]

RadioAktivMakaron:

Det var en manlig artist.

Ingen av dom du postade, har som sagt kollat runt och hittade inte heller den. Tror den heter något annat :/


   
SvaraCitera

mariana and the diamonds - i am not a robot
http://open.spotify.com/track/0fiPpwBPIaxxydn4KzX9Tc
lindex reklamlåt, kom och tänka på den, även om det kanske inte stämmer exakt in med din beskrivning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sundance kid:

mariana and the diamonds - i am not a robot

Tack, men inte den heller 🙁


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Ingen av dom du postade, har som sagt kollat runt och hittade inte heller den. Tror den heter något annat :/

vilken reklam var det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

vilken reklam var det?

Vet inte, kommer inte ihåg. Satt och kollade på reklamen resten av kvällen igår men jag såg den inte :/ Är dock rätt säker på att det var på kanal 3, fast den kanske går på andra med.


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Vet inte, kommer inte ihåg. Satt och kollade på reklamen resten av kvällen igår men jag såg den inte :/ Är dock rätt säker på att det var på kanal 3, fast den kanske går på andra med.

hm kolla reklammusik.se, bläddra i låtarkivet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

hm kolla reklammusik.se, bläddra i låtarkivet

Kollade en bra stund där igår, och kollade precis igenom arkivet från kanal 3 sen Augusti. Not found.


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Kollade en bra stund där igår, och kollade precis igenom arkivet från kanal 3 sen Augusti. Not found.

maila de, eller håll utkik. googla lyricsen med ""-tecken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

håll utkik. googla lyricsen med ""-tecken

Har googlat, men ska kolla lite extra på reklamen nu. Postar här när jag hittat den. Tack för hjälpen [y]


   
SvaraCitera
Keeper

   
SvaraCitera
Keeper

Tråden låst


   
SvaraCitera