Aviseringar
Rensa alla

Vad heter "tatueringsstilen"?


tevepro:

white trash


   
SvaraCitera

isola:

Det är klart att man behöver gå dit.

Tror inte de morsan gick aldrig på sånt[shake] Och vad spelar det för roll öhvt om man är en tatuerad mamma(förälder)? undrar jag då? Som att det skulle vara skämmigt? man skaffar ju tatueringar för att man gillar det Svensson tankar ASSÅ![mad]

isola:

Och det beror på vilket jobb du söker. Ska du städa, stå i kassan på donken el dyl så behövs det väl inte kanske.

Antagligen inte eftersom inte en jävel bryr sig sålänge det är städad elr dom får smaska i sig en bigmac


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Tror inte de morsan gick aldrig på sånt

Dåligt. Men utvecklingssamtalen är ju viktigast.

ToxicWithaHintOfSteam:

Och vad spelar det för roll öhvt om man är en tatuerad mamma(förälder)? undrar jag då? Som att det skulle vara skämmigt? man skaffar ju tatueringar för att man gillar det Svensson ta

Det spelar ingen roll alls, men folk har sådana fördomar.


   
SvaraCitera

isola:

Det är klart att man behöver gå dit. Speciellt när man har små barn. Och det beror på vilket jobb du söker. Ska du städa, stå i kassan på donken el dyl så behövs det väl inte kanske.

Hoppas han inte får barn

Iom att han verkar gå mot ett lågavlönat skitjobb och inte vill göra viktiga grejer för sitt barn


   
SvaraCitera

isola:

men folk har sådana fördomar.

Vilket är helt oförståeligt för mig, DAM DAM DAM.... SVENSSONS


   
SvaraCitera

Tänker mer att visst är det "coolt" med tatueringar nät manmär tonåring/20-ish men jag personligen skulle tröttna och ångra mig ett par år senare och undra vafan jag tänkte på.

Typ.


   
SvaraCitera

Undrar btw om det är samma personer som är främlingsfientliga nationalister som även använder svenssons som nåt nedlåtande


   
SvaraCitera

elverpigen:

Hoppas han inte får barn Iom att han verkar gå mot ett lågavlönat skitjobb och inte vill göra viktiga grejer för sitt barn

Klart föräldramöten inte är viktiga vafan kan dom berätta för mig som jag inte redan vet om mitt barn?

Så du säger alltså att ens förälders kärlek sitter i hur mycket pengar man tjänar? En låginkomst intagare kan inte ge lika mycket kärlek? Låginkomst är iaf en inkomst och skulle säkerligen göra en massa arbetslösa avundsjuka. Skitjobb är de jobben som betalar bäst gumman lilla vill jag bara påpeka

Inte göra viktiga saker för mitt barn? Vad är viktigast? Att vara med sitt barn, hjälpa med läxor och leka lite samt fråga barnet själv om han/hon har det bra elr svårt och skaffa bra relation... Elr att gå på ett föräldramöte 1 gång i fucking halvåret och käkar bullar och dricka kaffe medans alla andra snackar en massa skit sedan resten av tiden bara glida runt som en tvål på sitt jobb eftersom man aldrig är hemma

elverpigen:

Tänker mer att visst är det "coolt" med tatueringar nät manmär tonåring/20-ish men jag personligen skulle tröttna och ångra mig ett par år senare och undra vafan jag tänkte på. Typ.

elverpigen:

jag personligen

elverpigen:

jag personligen

elverpigen:

jag personligen

elverpigen:

jag personligen

elverpigen:

jag personligen

elverpigen:

jag personligen

elverpigen:

jag personligen

elverpigen:

jag personligen

elverpigen:

Undrar btw om det är samma personer som är främlingsfientliga nationalister som även använder svenssons som nåt nedlåtande

Svenssons: Fin under naglarna har hela den där födas, plugga, skaffa jobb, familj, barnbarn och dö rutinen instenat på deras gravsten som är lika grå som deras liv


   
SvaraCitera

Det är ett troll, eller hur [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

white trash

elverpigen:

Tror du att du vill gå på föräldramöten med såntdär på dig i framtiden

men snälla nån, jag har inte ens sagt att jag ska tatuera det där, men OM jag skulle det så har väl ingen rätt att döma mig eller?
jag har redan tatueringar som jag kommer ha hela livet och inte fan kommer jag skämmas när jag är gammal och grå.. eller är en mamma heller för den delen. eller inom vårdyrket där man knappt bryr sig längre om folk är tatuerade eller inte, var faktiskt en 98 åring tant som berömde mig till och med.
vi lever på 2000-talet hallå, den tanten är mer modern än du/er
visst att man tänker efter innan man tatuerar sig eftersom de kommer sitta där hela livet, men eftersom jag endast tatuerar sånt som betyder för MIG så bryr jag mig inte om nån random tycker det är fult, eftersom det faktiskt betyder något för mig..


   
SvaraCitera

elegi:

vi lever på 2000-talet hallå, den tanten är mer modern än du/er

HAHHAHAHA ÅGU AA FLÅT SKA ALDRIG MED SKOJA

ERE EN TRIBAL DU HAR BTW?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Klart föräldramöten inte är viktiga vafan kan dom berätta för mig som jag inte redan vet om mitt barn?

Vad som händer i skolan. Självklart. Och vad som ska ske, info om klassresor osv. Ett barn varken kan förmedla allt sådant, eller få den informationen. En engagerad förälder engagerar sig i allt som gäller barnen.


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Klart föräldramöten inte är viktiga vafan kan dom berätta för mig som jag inte redan vet om mitt barn?Så du säger alltså att ens förälders kärlek sitter i hur mycket pengar man tjänar? En låginkomst intagare kan inte ge lika mycket kärlek? Låginkomst är iaf en inkomst och skulle säkerligen göra en massa arbetslösa avundsjuka. Skitjobb är de jobben som betalar bäst gumman lilla vill jag bara påpekaInte göra viktiga saker för mitt barn? Vad är viktigast? Att vara med sitt barn, hjälpa med läxor och leka lite samt fråga barnet själv om han/hon har det bra elr svårt och skaffa bra relation... Elr att gå på ett föräldramöte 1 gång i fucking halvåret och käkar bullar och dricka kaffe medans alla andra snackar en massa skit sedan resten av tiden bara glida runt som en tvål på sitt jobb eftersom man aldrig är hemmaSvenssons: Fin under naglarna har hela den där födas, plugga, skaffa jobb, familj, barnbarn och dö rutinen instenat på deras gravsten som är lika grå som deras liv

Ok låtsas att det inte är ett troll

Det skulle förvåna mig enormt om man tjänar bättre på skitjobb än ett bra jobb. Är ju helt onödigt att utbilda sig till tex läkare ifall man tjänar bättre som timanställd äldrehemsvårdare? Etc. Och självklart är det viktigt att ge sina barn kärlek MEN barn mår bättre av att inte svälta/gå med trasiga utslitna kläder etc. För att få mycket tid med barnen och ändå få ekonomin att gå runt är det mer lönsamt att jobba färre timmar på ett högavlönat jobb än att ha dubbla "dåliga" jobb. Föräldramöten och utvecklingssamtal har knte som syfte att få föräldrar att träffas över en fika utan att göra skolupplevelsen bättre för barnen, och upplysa föräldrar om vad skolan anser barnen behöver mer stöd i. Det är klart att arbetslösa är avis på folk som har jobb, eftersom de faktiskt tjänar pengar, men om man kan välja mellan 30 och 10 i lön skulle väl knappast nån jobba som trappuppgångsstädare och reklamutdelare gellre än ett riktigt jobb.

Att du lilla-du-ar mig känns mer som att du har problem att uttrycks dig för din åsikt. Min hjärna är inte mindre värd för att jag råkar se ut som sirap med socker på.


   
SvaraCitera

elverpigen:

sirap med socker på.

Sirap är äckligt.


   
SvaraCitera