Aviseringar
Rensa alla

Vad hittar ni på i sommar?


Ämnesstartare

God dag på er! Hoppas ni har en trevlig söndag, helg och ett trevligt sommarlov än så länge.
   Vill ni höra något galet? Jag längtar tillbaks till skolan! Det kanske inte låter helt tokigt men jag hade personligen gett upp resten av sommarlovet och bara börja skolan igen. Vad FAN ska man hitta på när vi befinner oss i en krissituation? Självklart snackar jag om covid-19, ett virus som lika väl kunde ha utplånats i mars om folk bara hade följt förhållningsreglerna och hållit sig inomhus, på avstånd från andra människor. Jag är medveten om att situationen inte är lika allvarlig nu som i maj exempelvis, men jag är en av de människorna som kommer att fortsätta följa förhållningsreglerna så gott jag kan tills viruset är borta, i princip. Alltså undvika att träffa andra människor och i så fall hålla avstånd, minimera resandet och tvätta händerna. Mitt liv är alltså jävligt deppigt just nu :,)))))))))) 
   Så min fråga är vad ni hittar på i sommar? Spelar ingen roll om det är corona-vänligt eller inte, skriv vad ni har hittat på hittills och vad ni planerar hitta på för resten av sommaren, annars blir det ytterligare några veckor av plåga för mig. Ge gärna förslag på utomhusaktiviteter, mitt humör har nog aldrig lidit så här mycket av all inomhusvistelse, för att inte nämna min rumpa av stillasittandet. Så skriv folket, skriv!! Puss och kram från moi <33


   
Citera

Hittills har det varit mycket stranden och bad, men nu har vädret blivit sämre så nu är man inne igen. Men jag hoppas det blir mycket sol och bad fram över, för sommaren är lång.


   
SvaraCitera

spela spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillen17:
Hittills har det varit mycket stranden och bad, men nu har vädret blivit sämre så nu är man inne igen. Men jag hoppas det blir mycket sol och bad fram över, för sommaren är lång.

Har också badat en del, hade turen att spendera en dryg vecka med mycket sol i en badort där jag bodde mindre än 10 minuter med cykel från havet. Där jag bor resten av året däremot, är närmaste havsbadplats 1 mil bort, och jag har nog inget annat val än att cykla ut dit eftersom föräldern jobbar och jag inte riktigt vågar sätta mig på en buss Trött Så problematisk är jag 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skolsatsaren:
spela spel

Jasså jasså, vilka spel då?Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Cyendres:
Har också badat en del, hade turen att spendera en dryg vecka med mycket sol i en badort där jag bodde mindre än 10 minuter med cykel från havet. Där jag bor resten av året däremot, är närmaste havsbadplats 1 mil bort, och jag har nog inget annat val än att cykla ut dit eftersom föräldern jobbar och jag inte riktigt vågar sätta mig på en buss Trött Så problematisk är jag 🙂

Jag förstår att du inte vill åka en buss full med folk nu i covid-19 tider, och det är lite långt att cykla en mil. Jag har det bra för jag bor i stort sätt vid havet.


   
SvaraCitera

Cyendres:

Jasså jasså, vilka spel då?Rullar ögonen

kör nya och gamla Nintendo spel


   
SvaraCitera

i princip ingenting. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
i princip ingenting. 

Då är i två kompis! Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillen17:

Jag förstår att du inte vill åka en buss full med folk nu i covid-19 tider, och det är lite långt att cykla en mil. Jag har det bra för jag bor i stort sätt vid havet.

Har inget emot att cykla egentligen. Men är det soligt i några dagar kanske man inte pallar cykla två mil om dagen mer än en eller två av dessa dagar. Lyxigt att bo nära havet alltså, speciellt nu i dessa coronatider Tumme upp


   
SvaraCitera

Cyendres:
Har inget emot att cykla egentligen. Men är det soligt i några dagar kanske man inte pallar cykla två mil om dagen mer än en eller två av dessa dagar. Lyxigt att bo nära havet alltså, speciellt nu i dessa coronatider Tumme upp

Ja det är perfekt nu, ner till stranden bada och äta glass. Och det är så skönt ochmysigt att ta ett kvällsdopp.


   
SvaraCitera

För det mesta blir det nog att vara hemma och ta det lugnt. Lär cykla och vara med några kompisar en del också! Sen ska jag åka till Umeå några dagar Party


   
SvaraCitera

Öh typ stirra på youtube, spela lite och tränaTardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillen17:

Ja det är perfekt nu, ner till stranden bada och äta glass. Och det är så skönt ochmysigt att ta ett kvällsdopp.

Du gav mig nyss en idé - det där med kvällsdopp får jag prova. Ja, när det blir bättre väder alltså Oskyldig


   
SvaraCitera

Cyendres:

Du gav mig nyss en idé - det där med kvällsdopp får jag prova. Ja, när det blir bättre väder alltså Oskyldig

Ja gör det, för det är såå mysigt och skönt!


   
SvaraCitera