Aviseringar
Rensa alla

Vad hittar ni på i sommar?


Ämnesstartare

Asstriid:
För det mesta blir det nog att vara hemma och ta det lugnt. Lär cykla och vara med några kompisar en del också! Sen ska jag åka till Umeå några dagar Party

Cykla är toppen; cykeln är verkligen ett fantastiskt transportmedel om jag får säga det själv. Umeå låter väldigt trevligt, har aldrig varit där själv men att bo där på vintern låter som rena paradiset om man älskar snö.. som jag Rullar ögonen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Öh typ stirra på youtube, spela lite och tränaTardig

Tjenare Adam, det verkar som vi har identiska vardagar. Var har du varit förresten? Någon snubbe frågade efter dig för ett tag sedan. Förvånad


   
SvaraCitera

Cyendres:

Cykla är toppen; cykeln är verkligen ett fantastiskt transportmedel om jag får säga det själv. Umeå låter väldigt trevligt, har aldrig varit där själv men att bo där på vintern låter som rena paradiset om man älskar snö.. som jag Rullar ögonen 

Ja cykel är perfekt. Jag älskar att cykla, det är avkopplande och man får lite träning Tumme upp

Jag hoppas Umeå är trevligt. Har inte varit där tidigare så blir lite kul att kolla in en ny stad. Själv så hatar jag snö så ska nog undvika Norrland på vintern Party


   
SvaraCitera

Asstriid:

Ja cykel är perfekt. Jag älskar att cykla, det är avkopplande och man får lite träning Tumme upp

Jag hoppas Umeå är trevligt. Har inte varit där tidigare så blir lite kul att kolla in en ny stad. Själv så hatar jag snö så ska nog undvika Norrland på vintern Party

Då vill du inte följa med mig ut på sjön i Landvetter. Det är en liten ö man får ro ut till. Säkrast ta den söndriga uppblåsbara gummibåten innan sommaren är slut. Tror det är tryggare och gå när det är snö och inte is. 


   
SvaraCitera

Grottor och jordkällare (slåss mot spindlar) letar efter jultomtar och ruiner. Ödehus och Våffelstugor och beachvolley men beachvolley har jag inte hunnit med. Vakta hund. Bakar en ny kaka varje dag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Grottor och jordkällare (slåss mot spindlar) letar efter jultomtar och ruiner. Ödehus och Våffelstugor och beachvolley men beachvolley har jag inte hunnit med. Vakta hund. Bakar en ny kaka varje dag. 

Baka funderar jag också på att göra, har gått och tänkt på det i veckor nu. Har du något tips på vad jag ska baka? Bröd eller kakor? 


   
SvaraCitera

Varit inne, kollat Netflix och spelat med kompisar. Varit ute och käkat/badat ett par gånger, cyklat distanser osv. 
Vill verkligen inte att detta lov ska bli ett innesittarlov, därför spammar jag kompisar om att hitta på någonting varje dag. Vill verkligen inte bli fast framför datorn varenda dag.


   
SvaraCitera
Smilen

Lyssnar på musik, spelar mestadels.


   
SvaraCitera

Cyendres:

Baka funderar jag också på att göra, har gått och tänkt på det i veckor nu. Har du något tips på vad jag ska baka? Bröd eller kakor? 

Sockerkaka med olika fyllningar. 
Kladdkaka med aprikos marmelad i (heter något speciellt men jag har inget recept på det än) 

Lemoncurd tårtor
(ska få ett recept) 
Cheesecake
Päronpaj Rodnar

Soppor med ädelost i 
Fattiga riddare av olika bröd

kakor är svårare tycker jag och smält chokladsås/glasyr men det är lite olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Sockerkaka med olika fyllningar. 
Kladdkaka med aprikos marmelad i (heter något speciellt men jag har inget recept på det än) 

Lemoncurd tårtor
(ska få ett recept) 
Cheesecake
Päronpaj Rodnar

Soppor med ädelost i 
Fattiga riddare av olika bröd

kakor är svårare tycker jag och smält chokladsås/glasyr men det är lite olika.

gott!! måste prova :’))))


   
SvaraCitera

Jag ska åka iväg till Motala och bo i stuga. 
dagen efter vi åker dit så ska vi till Kolmården sen bada lite 


   
SvaraCitera

Strandparty i jönköping, kanot, gå på stockar, promenera 10km till öar, hoppa
på stenar ut till små öar, grottor, rep och linbanor i träd Rodnar utegym Hjärta


   
SvaraCitera