Aviseringar
Rensa alla

Vad hittar ni på under alla hjärtans dag? (singlar)


Ämnesstartare

Detta är värsta dagen i våra liv för oss singlar. Men in spite of everything, vad hittar ni på vid den speciella dagen?


   
Citera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera

Vi spelar datorspel HELA BUNTEN!


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

Detta är värsta dagen i våra liv för oss singlar.

Om du tar singellivet så hårt att du tycker att en påhittad konsumtionshetsardag är "den värsta dagen i ditt liv" har du betydligt större problem än vad du ska hitta på under dagen. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge en ros till varje tjej du känner [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Om du tar singellivet så hårt att du tycker att en påhittad konsumtionshetsardag är "den värsta dagen i ditt liv" har du betydligt större problem än vad du ska hitta på under dagen.

det har jag verkligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är det ju inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har man ingen särskild att bry sig om är det ju bara som vilken dag som helst, med skillnaden att man kan döma vänner och deras partners för dessas romantiska gester.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur skulle den dagen skilja från någon annan för oss menar du? [party]


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

det har jag verkligen inte.

Jo, om det seriöst är den "värsta dagen i ditt liv". Varför skulle det vara det? Jag är inte singel men bryr mig ändå inte om alla hjärtans dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ALLA HJÄRTANS DAG HANDLAR INTE BARA OM PAR!!

Men jag ska åka skidor med några ungdomar och sen på kvällen verkar det som att jag har en cyberdejt via Twitter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Varför skulle det vara det?

En påminnelse om vad man inte har [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är singel, och ja, jag kan ibland tycka att Alla Hjärtans dag är lite jobbig, men vafan, den blir inte värre än vad man gör den till. Man har problem om det enda man tänker på är att ha eller skaffa en partner. Har man inga andra drömmer än partner så borde man kanske tänka efter lite vad man vill med sin framtid. Man kan inte basera sitt liv på att ha en person man kan bygga all sin tillit på.


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

En påminnelse om vad man inte har

Om du lugnade ner dig lite och inte var så besatt av tanken på att skaffa ett förhållande utan fokuserade mer på dig själv/din utbildning/dina intressen/dina kompisar tror jag att du skulle må mycket bättre. Det kan vara precis lika skönt att vara singel som det är att ha ett förhållande.

När jag var singel sist hade jag jätteroligt med mina vänner och nojade inte om huruvida jag skulle ha en pojkvän eller inte. Sen träffade jag någon. Tadaaa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska knega, så mycket vet jag


   
SvaraCitera