Aviseringar
Rensa alla

Vad hittar ni på under alla hjärtans dag? (singlar)


Ämnesstartare

timeisrunningout:

När jag var singel sist hade jag jätteroligt med mina vänner och nojade inte om huruvida jag skulle ha en pojkvän eller inte. Sen träffade jag någon. Tadaaa.

Det finns 50 åriga som har varit singel hela sitt liv och inte haft någon. Hur tänker du om såna människor då? Kommer den rätta att komma för dom med? Trots att dom har väntat såpass länge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer dra till skolan och jobba lite. Sen ska jag antingen gå på pubkväll eller dra hem och nörda mig.


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

Hur tänker du om såna människor då?

Antingen tänker jag "Det är nog ett medvetet val" eller så tänker jag "Undrar vad hen gör för fel", om jag ska vara helt ärlig. Det sista är aningen fördomsfullt.

Anura:

Kommer den rätta att komma för dom med?

"Den rätta" är ett ickeexisterande låtsashittepå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

"Den rätta" är ett ickeexisterande låtsashittepå.

Kanske inte den rätta, men iaf någon. Så att personen inte behöver vara ensam.

timeisrunningout:

Antingen tänker jag "Det är nog ett medvetet val" eller så tänker jag "Undrar vad hen gör för fel", om jag ska vara helt ärlig. Det sista är aningen fördomsfullt.

Varför skulle det vara ett medvetet val? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

Varför skulle det vara ett medvetet val?

Alla har inte behov av en pojkvän eller flickvän, vet du.


   
SvaraCitera

Anura:

Detta är värsta dagen i våra liv för oss singlar.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alla har inte behov av en pojkvän eller flickvän, vet du.

Självklart. Men inte alltid så säkert att de behöver vara ett medvetet val.


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

Men inte alltid så säkert att de behöver vara ett medvetet val.

Nej, inte alltid, men du kan ju inte gå runt och tro att alla i grund och botten vill ha en livspartner. Känner flera stycken som mår mycket bättre av att vara singlar: antingen singel-och-kysk-stuket, eller singel-och-ligga-runt, men de vill inte stadga sig. Flera av de jag känner som tycker så är vuxna individer långt över 40.

Jag tror att du har snöat in dig lite för mycket på att skaffa en partner. Vore det så hemskt att bara slappna av och gilla läget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Det finns 50 åriga som har varit singel hela sitt liv och inte haft någon. Hur tänker du om såna människor då? Kommer den rätta att komma för dom med? Trots att dom har väntat såpass länge?

Ja, men nu är ju ingen av oss 50 så! SÅ VARFÖR STRESSA?! MAN MÅR DÅLIGT AV OMÅTTLIG STRESS, OCH MÅR MAN DÅLIGT SÅ PRESTERAR MAN SÄMRE!


   
SvaraCitera

Det är inte så att mitt liv stannar upp bara för att det kommer en dag med ett namn. [crazy] Ska nog träna, kanske träffa kompis, tillaga kycklingfilé, läsa bok, plugga matte osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir väl att sitta hemma, glo på fotboll och dega.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag tror att du har snöat in dig lite för mycket på att skaffa en partner. Vore det så hemskt att bara slappna av och gilla läget?

Nope. Du har nog rätt [crazy] Alla hjärtans dag känns hårt på mig ändå [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

röker förhoppningsvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Detta är värsta dagen i våra liv för oss singlar. Men in spite of everything, vad hittar ni på vid den speciella dagen?

visste inte att det fick dig att må så dåligt. Vill du ses då? Vi kan gå på bio och hålla handen?


   
SvaraCitera