Aviseringar
Rensa alla

Vad/hur skulle du göra..?


Ämnesstartare

I denna fina lek så sätter personen över dig i en konstig/kul/normal situation med ca 1 mening som man sedan säger hur man skulle ta sig ur situationen eller göra just då. Obs inga '' min kille/vän/tjej har gjort såhär bla bla''.

I start.

Vad skulle du göra om du öppnade ögonen och sedan satt i ett flygplan fullt med kineser som ej kan svenska/engelska???


   
Citera

sitta kvar lol VAFAN SKA MAN ANNARS GÖRA

Vad skulle du göra om jimmi åkesson tog din glass?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycka att det var onödigt av honom att göra så.

Vad skulle du göra om du helt plötsligt vaknade en morgon, ute i skogen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undra hur fan jag hade kommit dit. sedan skulle jag lyssna efter ljud och gå åt något håll som kändes bra. antagligen kolla om jag hade mobil med täckning etc också

vad skulle du göra om du vaknade och allt hår hade lossnat och låg i en hög på kudden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle sopa bort det och somna om igen [bigsmile]

Vad skulle du göra om du stod naken utanför din lägenhet å hade glömt nyckeln inne å dörren låste sig själv?!


   
SvaraCitera
Hando

Trängt mig in hos grannen och tvingat henne/honom att ringa en låssmed och låna mig litet kläder. Sedan betala för besväret.

Vad skulle du gjort, om en bortskämd snorunge på ca 6 år hade försökt tränga sig före dig i någon kö?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tryckt mig förbi den jäveln och sagt att jag var före och blivit sur

va skulle du göra om du träffade din idol i toalettkön på donken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush] låtsas som ingeting för det rä så man för för att köndisar ska gilla en "fan vad coolt... någon som ej vet vem jag är"

vad skulle du göra om du kom hem men ditt hus var borta?

Image


   
SvaraCitera

Antagligen freaka ut ganska mycket [chocked]

Vad skulle du göra om någon random på stan stannade dig och började sjunga på hakuna matata?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilja börja gråta tror jag

vad skulle du gör om någon slog till dig på krogen helt random?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad skiljer den här leken från sanningsleken?

Beroende på person och situation skulle jag väl antingen slå tillbaka eller tillkalla vakten.

Vad skulle du göra om UM stängdes ned?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

få själsfrid/försänkas i apatisk dvala.

vad skulle du göra om världen förvandlades till en själlös miniatyrvärld och du till dess invånare, som levande docka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle sjunga på Barbie girl mest hela tiden.

Vad skulle du göra om du var på ett sjunkande skepp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjunka.

Vad skulle du göra om dina föräldrar flyttade till ett annat land och du fick reda på det genom en lapp på deras ytterdörr när du tänkte hälsa på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade nog fått en smärre chock. Hade sedan försökt få tag i dem och ta reda på varför osv.

Vad skulle du göra om du en dag vaknade upp och insåg hur meningslös din existens är och inte längre såg något i ditt liv värt att kämpa/leva för?


   
SvaraCitera