Aviseringar
Rensa alla

Vad inspirerar er?


Smilen

Rihanna inspirerar mig alltid, nästan lite överintelligent och söt som fan och kan sjunga riktigt bra, hon är min största inspirationskälla i mitt liv.


   
SvaraCitera
Smilen

Annars inspirerar alltid musik mig, ibland kan jag även ha suicida tankar i musik och ledsamma tankar. Visst ska man lyssna på inspirerande musik som jag finner Rihannas musik är. Hon verkar så perfekt.


   
SvaraCitera

Jag blir inspiretad (mer eller mindre) av allt jag upplever.


   
SvaraCitera
Exner

Memes


   
SvaraCitera

Madonna's personlighet ^^ 


   
SvaraCitera
Smilen

Riktigt bra spel och animelåtar. 


   
SvaraCitera
Smilen

Typ Elfen Lied. 


   
SvaraCitera
Smilen

Emotional


   
SvaraCitera
Lounge

Människor som talar öppet om psykisk ohälsa. Det är jävligt inspirerande.


   
SvaraCitera
Lounge

Inspirerades av Maria Borelius idag.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Idag, trätofflor.


   
SvaraCitera

Lounge:
Inspirerades av Maria Borelius idag.

Nu blir man ju nyfiken


   
SvaraCitera
Lounge

dazed:

Nu blir man ju nyfiken

Lyssnade på podden "sinnessjukt" där hon var gäst 🙂 Vet inte hur mycket du vet om henne, antagligen att hon är moderat (vilket jag inte stödjer) men hon arbetar väldigt mycket mot stigmatisering av psykisk ohälsa och för att föra fram den medicinska forskningen på området som är upprörande eftersatt. Läste hennes bok "bryr det sista tabut" och dog lite för att denna grupp är så diskriminerad och eftersatt trots att det är en av våra vanligaste  (eller teh vanligaste) anledningen till ex. sjukskrivning. Hon är en jävligt smart och vettig människa. Allt grundar väl sig i att hennes bror dog ung till följd av sin schizofreni.


   
SvaraCitera

Lounge:

Lyssnade på podden "sinnessjukt" där hon var gäst 🙂 Vet inte hur mycket du vet om henne, antagligen att hon är moderat (vilket jag inte stödjer) men hon arbetar väldigt mycket mot stigmatisering av psykisk ohälsa och för att föra fram den medicinska forskningen på området som är upprörande eftersatt. Läste hennes bok "bryr det sista tabut" och dog lite för att denna grupp är så diskriminerad och eftersatt trots att det är en av våra vanligaste  (eller teh vanligaste) anledningen till ex. sjukskrivning. Hon är en jävligt smart och vettig människa. Allt grundar väl sig i att hennes bror dog ung till följd av sin schizofreni.

Ja, det låter intressant, det tål nog att talas om. Tex kan det ju tydligen ganska lätt startas trådar här med rubriken "känner du dig som ett psykfall?" utan att någon reagerar. Litet perspektiv på en stor fråga kanske men nåväl, man kan säga vettiga saker fast man är moderat. Men det är också bra att du inte stödjer det.


   
SvaraCitera
Lounge

dazed:

Ja, det låter intressant, det tål nog att talas om. Tex kan det ju tydligen ganska lätt startas trådar här med rubriken "känner du dig som ett psykfall?" utan att någon reagerar. Litet perspektiv på en stor fråga kanske men nåväl, man kan säga vettiga saker fast man är moderat. Men det är också bra att du inte stödjer det.

Det måste talas om, folk dör för att man inte talar om det. Folk tar hellre livet av sig än att prata om sina problem för att stigmat är så enormt. Har inte tänkt på psykfalltrådgrejen, kanske för att man äter det utan att tänka på det? Tycker du att det hon gör är ett perspektiv på en stor fråga eller ditt ex. om um? Fattade ey riktigt.


   
SvaraCitera