Aviseringar
Rensa alla

Vad irriterar er på facebook och instagram?


Ämnesstartare

Samt alla Candy Crush förfrågningar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Attention whores som gör nån statusuppdatering om att nåt är skit sen när folk frågar vad det är blir svaret alltid nåt i stil med "det är personligt" "ingenting" eller låter helt enkelt bli att svara

ANTINGEN HAR MAN PROBLEM ELLER SÅ HAR MAN DET INTE OCH DÅ BEHÖVER MAN INTE SKRIVA ATT MAN HAR DET!!!

Att det ska vara så svårt

Hatar...


   
SvaraCitera
höna

Folk som skriver något, typ jag är trött eller typ carpe dentum å en bild på sig skälv helt orelevant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skälv hahaha


   
SvaraCitera
höna

Folk som typ tror att alla är överintresserade av deras vardag

Folk som skriver typ likea denhär statusen så skriver jag tre ord som beskriver din mamma


   
SvaraCitera
höna

passe:
Skälv hahah

Hate u


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Människor som får det att verka som världens prestation varje gång de tränar.
Människor som skriver vansinnigt ointressanta och intetsägande statusuppdateringar. Exempel: "Taggar inför promenad."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I stort sett allting på den här sidan: 


   
SvaraCitera

Att man måste connecta alla appar till fb:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
Folk som typ tror att alla är överintresserade av deras vardag

Folk som skriver typ likea denhär statusen så skriver jag tre ord som beskriver din mamma

Det där är sant! Typ "jag har dammsugit mitt rum" en egobild på personen som dammsög men det ska i själva verket stå "jag söker bekräftelse, skriv att jag är söt annars jävlar"


   
SvaraCitera
höna

Knegaren:

Det där är sant! Typ "jag har dammsugit mitt rum" en egobild på personen som dammsög men det ska i själva verket stå "jag söker bekräftelse, skriv att jag är söt annars jävlar"

Hahaha jaa precis så... man blir ju trött!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Hahaha jaa precis så... man blir ju trött!

Undantag om personen på bilden faktiskt håller i en dammsugare istället för att försöka sig på en halvsexig pose med pekfingret i munnen.


   
SvaraCitera
höna

Knegaren:

Undantag om personen på bilden faktiskt håller i en dammsugare istället för att försöka sig på en halvsexig pose med pekfingret i munnen.

Fast ändå liksom...onödigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Fast ändå liksom...onödigt?

Well det skriker ju fortfarande bekräftelse men det är fortfarande mer rellevantRullar ögonen


   
SvaraCitera
höna

Folk som skriver om sig själva såhär typ i tredje person: tlöttttt tjej ska kolla på film å mysa å så såklart en bild på den


   
SvaraCitera