Aviseringar
Rensa alla

Vad jag har tänkt att göra sommaren 2016


rotorblad:

D : inte ok.

men vaa?.. aalltså syftar på sådana armband, där det typ står 'Fuck Cancer' elr liknande! eller sånna regnbågsfärgade armband!


   
SvaraCitera

ShowMeBae:

men vaa?.. aalltså syftar på sådana armband, där det typ står 'Fuck Cancer' elr liknande! eller sånna regnbågsfärgade armband!

Ja? Pengarna från sånt ska till cancerfonden eller motsvarande hallå.


   
SvaraCitera

ShowMeBae: blåsa pedofiler på nätet(känner killar som gjort det, vette fan hur riktigt dock..)

Hur fan tjänar man pengar på det? Tardig Man utpressar dem eller? 


   
SvaraCitera

Vara med folk som gör mig lycklig


   
SvaraCitera

Niklas:

Hur fan tjänar man pengar på det? Tardig Man utpressar dem eller? 

Haha, skrev i komentaren att jag inte visste helt hur Gråter men de får jag ta å fråga nästa gång jag träffar en av dem som faktiskt vet! 🙂


   
SvaraCitera

ShowMeBae:

Haha, skrev i komentaren att jag inte visste helt hur Gråter men de får jag ta å fråga nästa gång jag träffar en av dem som faktiskt vet! 🙂

Måste bara vara genom att utpressa dem på pengar, går ju inte att få pengar på något annat sätt liksom. Vilket ju är olagligt såklart och det är bättre att gå till polisen. Känns ju dessutom som kriminellt gäng-beteende, fast på nätet typ.


   
SvaraCitera

Jag ska svindla pengar


   
SvaraCitera

#ickehederligtleverne


   
SvaraCitera

jobba


   
SvaraCitera

Laga fisk kebab


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Ha min första betalda semester
Åka till Skåne en gång och Blekinge en gång
bli moster! HjärtaParty Det enda viktiga egentligen


   
SvaraCitera
9lina

Jobba,
upptäcka ön jag bor på. 
Bestiga ett mindre berg.. Glad


   
SvaraCitera
Hando

Jag ska chilla med kissen och inte göra ett skit på 5 veckor. Cool 9 arbetsdagar kvar, sen underbar ledighet.


   
SvaraCitera

Flytta, jobba och ta varje dag som den kommer


   
SvaraCitera
seasaw

utöver jobb och så, så fick jag idag en känsla, en idé idag om hur jag vill att sommaren ska va


   
SvaraCitera