Aviseringar
Rensa alla

Vad jobbar ni med?


Ämnesstartare

Jag jobbar som modellsnickare på ett gjuteri. Vad jobbar ni med/som? 


   
Citera

Bortsett från diverse småjobb (främst online) har jag aldrig haft något jobb. Studerar ju dock å andra sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Butiksbiträde.


   
SvaraCitera
Alika

Jobbar på ett chokladmakeri där jag bland annat tillverkar praliner och chokladbräck. 


   
SvaraCitera

industriell tillverkare, svarv och allt som hör därtill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*nixsystemadministratörskonsult. Gör allt från automation, virtualisering, containerlösningar osv osv. Innebär också en del management och pappersarbete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tidigare marknadsföringskonsult och författare av läromedel för högstadiet, men det var länge sedan nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
*nixsystemadministratörskonsult. Gör allt från automation, virtualisering, containerlösningar osv osv. Innebär också en del management och pappersarbete.

= fakir


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ont;
deadbeat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

= fakir

Nja, det är rätt kul för det mesta, jag är nöjd, men startar kanske ett eget konsultbolag senare när jag har tid.Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nja, det är rätt kul för det mesta, jag är nöjd, men startar kanske ett eget konsultbolag senare när jag har tid.Tumme upp

verkar så krångligt 🙁 och orka skaffa kunder etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: verkar så krångligt 🙁 och orka skaffa kunder etc

Med den här marknaden behöver man inte leta länge, men det kan ju såklart förändras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejekthanterare, motorprovare och operatör på "ett större svenskt bilföretag som inte är svenskt längre"


   
SvaraCitera

Jag jobbar kvar på förskolan och på fritidsgården. Det förstnämnda är dagtid på vardagar, det andra kvällar och helger. Vissa röda dagar inräknade.


   
SvaraCitera
Draug

Man skulle kunna se det som att jag är arbetslös och miserabel, Men konstnär är ju också ett yrke! Utan lön förvisso men skulle jag vilja håva in cash skulle jag nog kunna göra det med. Har dock inget större intresse av stora pengar just nu, är mest intresserad av att skapa.


   
SvaraCitera