Aviseringar
Rensa alla

Vad kan det vara?


Ämnesstartare

Har jätteont i magen. (Kolla bilden var jag har ont).
Det gör jätteont och ibland hugger det till.
Det gör speciellt ont när magen är tom (tex. när man kissat på morgonen). När jag trycker gör det ont.
Jag undrar nu vad det är för organ som sitter i den delen av magen om någon kan xD

mage.JPG


   
Citera
Ämnesetiketter

Måste vara aids alltså[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

Måste vara aids alltså

haha xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mask


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njursten? Inte en aning faktiskt 😀


   
SvaraCitera

Blindtarm, gallsten? Dock har jag för mig att båda, eller i alla fall blindtarm och feber brukar följas åt, men det finns säkerligen undantag.


   
SvaraCitera

Wild:

Njursten? Inte en aning faktiskt 😀

GOOGLA FANSKAP

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

GOOGLA FANSKAP

Säger tomten som tror det är aids. Gå om grundskolan. Och sen, vad ska jag googla på? Njuren sitter där, dock vet jag inte några om vad hennes symtom är eller liknande, så försök igen din jävla lallare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

followthelights:

Jag undrar nu vad det är för organ som sitter i den delen av magen om någon kan xD

Långt nere till höger är blindtarmen och det gör ont om man trycker. Du borde googla lite och om du tror det är blindtarmen - uppsök läkare. Det är ju farligt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Långt nere till höger är blindtarmen och det gör ont om man trycker. Du borde googla lite och om du tror det är blindtarmen - uppsök läkare. Det är ju farligt.

Farligt? Blindtarmen? Den har ju inget syfte öht och kan opereras bort hur lätt som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wild:

Farligt? Blindtarmen?

ja det kan vara farligt om den gör ont för då kan den vara på väg att brista vilket man kan dö av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Långt nere till höger är blindtarmen och det gör ont om man trycker

Japp låter som blindtarmen, att det inte gör så ont när magen är tom beror på att det inte är ngt som "trycker" emot.
Läskigt dt dära..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du kollar upp det och misstänker blindtarmen så kommer de trycka upp fingrarna i stjärten på dig. [smile]


   
SvaraCitera

LEINAD_DANIEL:

Måste vara aids alltså

Aids är alltid första svaret på såna här trådar [bigsmile]


   
SvaraCitera