Aviseringar
Rensa alla

Vad kan Iphone göra som inte Ipod touch göra?


Ämnesstartare

SebastianE:

Hmm är de inte skitfula?

Finns ju stora klumpiga hårdplastfodral - de är fula.
Och så finns det tjocka silikonfickor - de är också fula.
Det här är en tunn film man klistrar på, mobilen blir lite mindre blank men den blir aldrig repad. Den där plastfilmen kommer ifrån rotorbladen till amerikanska arméns helikoptrar. I stort sett omöjlig att repa.


   
SvaraCitera
jonta

SebastianE:

Men jag vet inte riktigt vad man kan göra med en iPhone som man kan göra med en iPod touch

en iPod Touch är ju ingen mobil, det kan ju bli lite jobbigt =\


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Den där plastfilmen kommer ifrån rotorbladen till amerikanska arméns helikoptrar. I stort sett omöjlig att repa.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

[bigsmile]

Fränt som fan! [cool]
Skyddar arméhelikoptrar från sten, fåglar och jag vet inte allt.
Tänk då vad det kan göra för min mobil - i min byxficka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det här är en tunn film man klistrar på, mobilen blir lite mindre blank men den blir aldrig repad. Den där plastfilmen kommer ifrån rotorbladen till amerikanska arméns helikoptrar. I stort sett omöjlig att repa.

Hmm låter faktiskt riktigt bra, kan man ta bort de? Du råkar inte ha någon länk?

jonta:

en iPod Touch är ju ingen mobil, det kan ju bli lite jobbigt =\

På vilket vis då menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fränt som fan!
Skyddar arméhelikoptrar från sten, fåglar och jag vet inte allt.
Tänk då vad det kan göra för min mobil - i min byxficka...

...tycker/tror jag iaf.

Ah, den kommer ju inte repas i varje fall. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

länk

Invisible Shield
Det finns även en massa youtubefilmer där de terroriserar iPhones för att visa att man inte kan repa eller ha sönder den där plasten.

Om du vill hitta en svensk affär - testa prisjakt.nu. Jag köpte min (till min LG Viewty) på megastore.se


   
SvaraCitera

jag förstår inte vad det är för skillnad på en musikmobil med touchscreen och en iphone?


   
SvaraCitera

SebastianE:

På vilket vis då menar du?

Att man inte kan ringa, smsa etc på en iTouch.
Och nej, man kan inte MMSa med "nya" iPhone 3G :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det finns även en massa youtubefilmer där de terroriserar iPhones för att visa att man inte kan repa eller ha sönder den där plasten.Om du vill hitta en svensk affär - testa prisjakt.nu. Jag köpte min (till min LG Viewty) på megastore.se

Tusen tack för länken, ser ju faktiskt riktigt bra ut och inte så farligt dyr heller[smile]

Robbin:

Att man inte kan ringa, smsa etc på en iTouch.Och nej, man kan inte MMSa med "nya" iPhone 3G :/

Är de enda skillnaden?


   
SvaraCitera

SebastianE:

Är de enda skillnaden?

Googla! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CaithSith:

skillnad på en musikmobil med touchscreen och en iphone

Många touchscreenmobiler är ganska sega för att det kräver en del processorkraft. iPhonen går väldigt mjukt och fint.
Sedan så använder sig Apple av en helt annan teknik gällande touchscreens. Medan andra bygger på deformation - att du trycker på skärmen med en penna - så använder sig Apple av beröringsskärm. Bättre, finare och skönare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Googla!

Danke


   
SvaraCitera

SebastianE:

Danke

Nemas! [smile]


   
SvaraCitera
jonta

SebastianE:

Är de enda skillnaden?

vad jag vet så är det enda skillnaden, den har bara inga telefonfunktioner, det är ju en mediaspelare.


   
SvaraCitera