Aviseringar
Rensa alla

vad kan jag göra?


Ämnesstartare

Hej!
Nu är det så här, att det är lite grejer som tynger ned mig helt och hållet och känner att jag behöver skriva av mig lite och få lite stöd och tips.

Träffade en tjej över internet, så här för två månader sen, hon är två år äldre än mig, och vi bor ca 90 minuter ifrån varandra. Vi har fått jätte bra kontakt, och hon tycker om mig, och jag tycker om henne också.
Visst, vi är mer än bara vänner, men vi kan ju ändå inte säga eller planera att vi är tillsammans. Men jag har fått småkänslor för henne, och vill försöka ta våran relation till en nivå högre. 

Vi har bestämt att vi ska ses i sommar, hon vill göra allt möjligt. Mysa, grilla, festa, umgås och bara komma närmare varandra. Kommentar om en och en annan kyss har man väl också fått. Dessutom har hon sagt att hon älskar mig, hon tycker jag ser bra ut. Jag "älskar" henne också, men fortfarande så kan jag ju inte säga det fullt ut över nätet. 

Problemet ligger i att jag tror och vet att jag kommer göra henne besviken på alla plan. Generellt och sexuellt. Har ett jävligt dåligt självförtroende, är överviktig vilket påverkar mig något fruktansvärt. Därför jag sagt, vi kan ses lite senare etc. 

Förutom saker ovan vi kommit "överens" om så vill hon ha sex, och det vill jag också. Men vet att jag kommer göra henne besviken på det planet. Hon har snackat lite om hennes gamla sexuella relationer, hur mycket hon tycker om sex och hur många hon legat med. Det gör ont att höra, när man vet att man kommer göra henne besviken. Vet inte direkt hur gräsen hon är, men vill inte bli "dumpad" på grund av mitt könsorgan. 

Stör mig på alla som inte behöver känna den här oron kring sex. Här sitter jag med 15 cm i längd och en svag 12 i omkrets. Vill inte leka offer egentligen, men detta tar på mig psykiskt 🙁


   
Citera

Calle2729

Förutom saker ovan vi kommit "överens" om så vill hon ha sex, och det vill jag också. Men vet att jag kommer göra henne besviken på det planet. Hon har snackat lite om hennes gamla sexuella relationer, hur mycket hon tycker om sex och hur många hon legat med. Det gör ont att höra, när man vet att man kommer göra henne besviken. Vet inte direkt hur gräsen hon är, men vill inte bli "dumpad" på grund av mitt könsorgan. 

Har du berättat att du är ny? 


   
SvaraCitera
Kudhos

Calle2729: Problemet ligger i att jag tror och vet att jag kommer göra henne besviken på alla plan. Generellt och sexuellt. Har ett jävligt dåligt självförtroende, är överviktig vilket påverkar mig något fruktansvärt. Därför jag sagt, vi kan ses lite senare etc.

går du in med den inställningen så kommer det gå dåligt. Slappna av och var nära din tjej. Visa att du är intresserad av alla aktiviteter ni har. Sen om det går dåligt så var rak med henne att du är nervös. Om hon är skön så fattar hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Har du berättat att du är ny? 

Ny är jag inte, har haft sexuella relationer förut, men alltid med samma stora klump i magen. Främsta grejen är att när jag en gång låg med en tjej, hon bröt kontakten med mig och fick reda på att hon bakom min rygg sagt "han har så liten kuk" "haha" och sånt. Det som gjort mig till den svaga personen jag är idag :S


   
SvaraCitera

Tjej här!  Storlek på din filur där nere spelar ingen roll, om hon är den rätta så vill hon ligga med dig för att du är du, och då spelar det ingen roll om du har en liten pilsnerkorv eller en falukorv mellan benen. Plus att du är hellre för liten (vilket du inte är enligt mig) än för stor, om man är för stor så gör det bara ont...

Och att du är överviktig, vad spelar det för roll? Jag trodde länge att jag aldrig skulle klara av att dejta en kille som inte har abs (jag vet, jag var sjukt ytlig), och så hittade jag en kille som har lite mull, och jag älskar hans kropp mer än någon annans. Om hon verkligen är den rätta så bryr hon sig inte hur vida du har ett six-pack eller om du har ölmage, om hon är den rätta så är du drömprinsen oavsett.
Plus att forskning visar att ju mer fett en man har på magen desto längre räcker han i sängen.

Hoppas jag har hjälpt dig på något sätt :3


   
SvaraCitera