Aviseringar
Rensa alla

vad kan jag klä ut mig till?


Ämnesstartare

Har en röd peruk och en blå peruk. Har ganska mkt kläder att välja på också bla typ en svart korsett och en blå kjol med stor rosett bak. Vad kanjag klä ut mig till imorgon? Funderade på jessica rabbit men insåg att hon ca alltid har röd klänning och det har ju inte jag. Mvh. vi har allmän maskerad, dvs måste inte vara halloweenigt. finns det någon japansk teknad figur med turkosblått hår? 


   
Citera
Ämnesstartare

ah, sen: vad kan jag lura min bf att klä ut sig till? 


   
SvaraCitera
SOMBI

nån slags fe, alv, prinsessa, blablabla. du kan ha nån av perukerna o sen sminka dig till nån slags zombie, eller bara nån blodig tjej o vara ett spöke eller någonting sådant??

JAG VILLL MED DMFMFF


   
SvaraCitera
SOMBI

elverpigen: ah, sen: vad kan jag lura min bf att klä ut sig till?

VRF LURA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI:

VRF LURA

för att det kändes bättre i munnen än "övertala"


   
SvaraCitera
SOMBI

elverpigen: för att det kändes bättre i munnen än "övertala"

han kan ju ha den andra peruken och så kanske han har nån vit tshirt som han kan klippa sönder o några short och så blir han en fånge! elr en zombie! elr ett spöke!


   
SvaraCitera
höna

Var helröd lr helblå. Alltså huden alla kläder och så. Kan se kul ut


   
SvaraCitera

a du kan va en sexi skådis m korsett o högklackar o din bf kan va en vanlig manlig man som går brevi ba


   
SvaraCitera
höna

Å så din dude blå


   
SvaraCitera
SOMBI

mm det är nämligen viktigt att du är så sexig som möjligt och din kille är så rolig elr neutral som möjligt


   
SvaraCitera

Vampyr:)


   
SvaraCitera
SOMBI

Carolineelisabeth95: Vampyr:)

hur gör man om man inte har tänderna??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
Å så din dude blå

har nog svårt att få på honom långhåriga peruker... 
tänkte hitta en grön keps och hängselbyxor och grön tröja så kunde han få va luigi

inte ens det nappar han på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI:
mm det är nämligen viktigt att du är så sexig som möjligt och din kille är så rolig elr neutral som möjligt

ja. måste ju utnyttja den enda dagen på året man kommer undan med att klä sig asslampigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä men har en maskeradkaptenshatt. kanske den + vit klänning. vipps så blev man 1 sexy captain


   
SvaraCitera