Aviseringar
Rensa alla

Vad kan man göra?


Ämnesstartare

Det är såhär att jag behöver göra något för jag blir lätt uttråkad. Behöver några tips på vad det finns som man kan göra här i världen för jag har verkligen tröttnat på mitt liv just nu. Händer ingenting förutom skolan, teve, musik och datorn. Vad finns det mer att göra? Det är nog därför jag inte träffar så mycket kompisar längre för att jag inte har en aning om vad vi ska göra eller vad man kan göra..Snälla ge några tips. Vad brukar ni göra på er fritid?


   
Citera
Ämnesetiketter

hobby - arkitektur, design, inredning osv .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loekring:

Vad brukar ni göra på er fritid?

hoppa hage[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar ta en promenad. så mycket har jag att göra på fritiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kasta sten, om du inte är för dålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Kasta sten, om du inte är för dålig

HAHA... sagan om ringen parodin... hahahah [bigsmile] Ska fan bli expert på stenkastning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

brukar ta en promenad. så mycket har jag att göra på fritiden

Promenader är alltid mysiga. Fast jag hatar att gå själv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thai boxning 😉


   
SvaraCitera

vad tycker då själv är intressant då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loekring:

Promenader är alltid mysiga. Fast jag hatar att gå själv..

jo, hatar också att gå själv men är inte så mycket att göra åt det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzen Von Kuruzen:

vad tycker då själv är intressant då

Ingen aning. Har varit massa saker till och från, men jag tröttnat lätt på saker. Vet inte riktigt varför. 😐


   
SvaraCitera

börja dansa? 🙂


   
SvaraCitera

Jag har exakt samma problem... vet inte alls vad jag ska göra på fritiden, går bara runt och är uttråkad.


   
SvaraCitera

Loekring:

Det är såhär att jag behöver göra något för jag blir lätt uttråkad.

Låter som att du behöver mycket spänning i ditt liv.. Antingen hittar du nån kille som tar med dig på äventyr, eller så åker du o jobbar som tex reseledare/bartender utomlands efter studenten! Utomlands, på typ Ayia napa så kommer du att hitta en massa äventyr!

Jag var uttråkad nyss vilket ledde till väldigt dåliga saker, så ut o försök stimulera dig själv tills du blir trött o vill slå dig till ro. 😉


   
SvaraCitera

spela tv-spel, spela dataspel, träna, vara med människor, ladda ner upphovsrättsskyddat material, spela instrument, skapa meningslösa trådar på um, gå på promenader.. typ sådana saker[y]


   
SvaraCitera