Aviseringar
Rensa alla

vad kan man göra??


Ämnesstartare

jag och en kille har dejtat eller träffats nu några gånger, och jag gillar honom och han gillar mig, men jag vet inte hur jag ska fortsätta så att det blir något seriöst, vad ska jag göra?? vill så gärna att han ska bli min!! men vill göra nått tillsammans med honom, jag är så himla blyg när det kommer till sånt här[blush] pirrr i magen!! vad kan man hitta på tillsammans!! hjälp!


   
Citera
Ämnesstartare

kramaas [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

kramaas

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![blush] men tänk om han tröttnar på att vi kramas hela tiden vill mer, vill göra o ge mer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men föreslå att ni går och gör något då. typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att det är fråga om att ni skapar ett djupare människoband sinsemellan, ej vad ni faktiskt gör. ta en promenad, umgås med andra kompisar tillsammans. ät ej jävla paj.


   
SvaraCitera

häng med på varanns intressen/hobbys, partnern gillar när man visar intresse (inte fejkat då).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

kramaas

Mysigt<3 jag går omkring och kramar alla killar i min klass (och tjejer med:-P) hela tiden^^ är helt jävla underbart:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Mysigt<3 jag går omkring och kramar alla killar i min klass (och tjejer med:-P) hela tiden^^ är helt jävla underbart:-)

tror du inte dom tycker det blir jobbigt tillslut? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

tror du inte dom tycker det blir jobbigt tillslut?

Nejdå dem älskar mig egentligen det vet jag^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Nejdå dem älskar mig egentligen det vet jag^^

okej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! men tänk om han tröttnar på att vi kramas hela tiden vill mer, vill göra o ge mer!

pussas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

upponer:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! men tänk om han tröttnar på att vi kramas hela tiden vill mer, vill göra o ge mer!

pussas

De viktiga e nt va han vill, utan hur långt du vill gå. Viktig skillnad[smile]

Låt allt ha sin gång, dvs se till att träffas så ofta som möjligt och ha kul. E de ni som e "Meant to be" så blir de så. Ha kul under tiden [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knulla.


   
SvaraCitera