Aviseringar
Rensa alla

Vad kan man göra i Lund?


Ämnesstartare

Skall i övermorgon spendera cirkus två timmar i en stad för mig helt okänd - Lund.

Finns det några trevliga affärer som säljer tillsatsstinna veganska halvfabrikat?
Några andrahandsbutiker jag kan lurka i?

De med erfarenhet utav stället får ack så gärna informera mig om trevligheter. Nej, jag vågar inte träffa er infödingar där, ty jag är en skygg och neutrotisk sociofob.

Nå!


   
Citera

Man kan åka till tyskland!


   
SvaraCitera

Röka på.


   
SvaraCitera

Har bara varit i Lund en gång. Det var tråkigt så jag har förträngt vad jag gjorde där. Förlåt.


   
SvaraCitera

Alternativ börja gräva så vi kan göra oss av med skiten nån gång [no-no]

http://www.namnlista.se/227


   
SvaraCitera

Doktorera.


   
SvaraCitera

Lek med Ganon.


   
SvaraCitera

Finns en mycket fin liten second hand-affär, Humana heter den. Adress: Bankgatan 15a. [smile] Falafelstället nära stadsbiblioteket (där är också ganska trevligt) är bra. Inte så långt från tågstationen.


   
SvaraCitera

Sitta på 7-11 framför UM skulle jag rekommendera.


   
SvaraCitera

Ungefär precis lika mycket som i alla andra städer. [confused]

Du kan alltid gå omkring och njuta av all jävla reklam från veganer och annat vänsterdrägg som så vänligt pryder staden med sin propaganda. [smile]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

pinkmoon:

Finns en mycket fin liten second hand-affär, Humana heter den. Adress: Bankgatan 15a.

Den var mysigare när den hette vintage och låg någon på den större gatan en bit bort. [sad]

Jonnybravo91:

Du kan alltid gå omkring och njuta av all jävla reklam från veganer och annat vänsterdrägg


   
SvaraCitera

Ska springa runt på stan hela dan och leta efter dig. [cool]

Finns typ inget att göra i Lund. Staden är byggt för företagare och studenter. Enda värda att se är typ bokcaféet India Däck, Stora Algatan 3.

http://www.indiadack.net/


   
SvaraCitera

Banka sufare[cool][rolleyes]


   
SvaraCitera

Arimans café är annars rätt mysigt tycker jag ^^
Ligger på en tvärgata upp mot domkyrkan från Stortorget (torget med en enorm svart stengrej mitt på)

Men annars är väl Lund som sagt rätt dött för den utomstående [sad]


   
SvaraCitera

Luound


   
SvaraCitera