Aviseringar
Rensa alla

vad kan man göra när man är ensam hemma


Ämnesstartare

vad brukar ni göra när ni är ensamma hemma? ska vara ensam till kl 17 och är redan rastlös uhuhu
städade och diskade allt igår med så det finns liksom inget sånt att göra heller..... ååååå

om det varit fint väder hade jag nog suttit ute och odlat fräknar och läst en bok eller tagit en promenad men nu är det typ storm och mulet så det känns inte jättelockande 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Äta. Prata med katter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nea:

Äta. Prata med katter?

äta har jag tänkt göra! ska nog unna mig lax lite senare Rodnar har ingen katt men kanske ska öppna altandörren och locka till mig en av grannkatterna, det kan bli kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

äta har jag tänkt göra! ska nog unna mig lax lite senare Rodnar har ingen katt men kanske ska öppna altandörren och locka till mig en av grannkatterna, det kan bli kul!

Så trevligt. Gör det, då kan du bjuda dem på lax, också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njuta av tystnaden.. Lägga fokus på hemliga planer om du några sådana har, S3ON planerar exempelvis bankrån i tystnaden med fin whisky och cigaretter..  Rodnar

Ja, detta är ett rop på hjälp.. Kom och ge mig en kram! Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se film, chatta. :p Läs bok inne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan tipsa dig om en töntig krönika som en i övrigt skön jävel skrev en gång angående detta ämne: http://ungdomar.se/article/2073


   
SvaraCitera
höna

man kan typ raka benen och sånt man vill göra ifred, så kan du... måla naglarna, noppa ögonbrynen, och allt sånt. brukar göra det + glo på film och sitta vid datorn och slöa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad man kan göra ensam hemma....hmm...Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna: raka benen och sånt man vill göra ifred, så kan du... måla naglarna, noppa ögonbrynen, och allt sån

jaaaa, tack! ska göra detta. har funderat på det hela dagen men inte kommit till skott. nu så!

dazed:

Kan tipsa dig om en töntig krönika som en i övrigt skön jävel skrev en gång angående detta ämne: http://ungdomar.se/article/2073

haha men jag bor ju inte med familjen ändå, gör jämt det jag vill 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

haha men jag bor ju inte med familjen ändå, gör jämt det jag vill 🙁

Ändå bra uppslag!


   
SvaraCitera
höna

turtle: jaaaa, tack! ska göra detta. har funderat på det hela dagen men inte kommit till skott. nu så!

köööööööööör!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ändå bra uppslag!

mm, det var väldigt lärorikt!


   
SvaraCitera

bli gravid aba3880aac1011e281e222000a9e0818_7.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

bli gravid aba3880aac1011e281e222000a9e0818_7.jpg

ska nog vänta med det ett par år [cute]


   
SvaraCitera