Aviseringar
Rensa alla

Vad kan man göra på sommarlovet när föräldrarna begränsar ens möjligheter?


Ämnesstartare

Visste inte riktigt vart jag skulle posta detta här eller i Sport- och Fritidsforumet men well, provar här då. Har just fått sommarlov och hade tidigare massa planer om allt vad jag skulle hitta på. Dock gick allt rätt så mycket i stöpet eftersom mina föräldrar inte vågar släppa iväg mig på saker då de inte tror jag skulle klara av det. De flesta av mina vänner ska vara bortresta så jag blir i princip lämnad ensam kvar där jag bor. Kan inte festa eller något eftersom typ ingen är hemma. Inte vågar mina föräldrar låta mig gå på festivaler heller.

Så jag undrar vad man kan göra på sommarlovet och hur man träffar nya människor? Kan man göra saker ensam och ändå hitta någon att börja snacka med? Är rätt blyg så det är en nackdel. Men det är inte så himla roligt att t.ex gå och bada själv. En lösning skulle ju kunna vara att börja med nån aktivitet, fast jag bor på ett sånt litet ställe att det knappt finns något att göra här. Nån som har en idé?


   
Citera

skaffa en kamera (kan vara vadsom, tex en engångs) och gör ett projekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vore ju en bra idé, men inte så kul ensam fortfarande. Har dock länge funderat på att göra ett stopmotion-projekt. ;D


   
SvaraCitera

häng på ungdomar.se


   
SvaraCitera

läs "människans rikedomar" och gå med i ung vänster. jag har hört att man får ligga om man är uv:are. i och för sig med andra uv:are, men ifall du inte har något problem med popparpack så torde det funka för dig.


   
SvaraCitera

nej ,nej förfan. ta mufare. dom tvättar sig åtminstone. (tråkigt bara att dom är något av legas allihopa)


   
SvaraCitera

psychobilly:

nej ,nej förfan. ta mufare. dom tvättar sig åtminstone.

Men de är fulare.


   
SvaraCitera

och dräggigare, på ett synnerligen oangenämt vis.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Men de är fulare.

så sant, så sant.


   
SvaraCitera