Aviseringar
Rensa alla

Vad kan man göra så håret växer snabbare


Ämnesstartare

Hej. Klippte mig idag och blev absolut inte nöjd med det. Jag tycker jag ser väldigt konstig ut. Många säger att det blev väldigt bra. Jag hade ganska lång hår innan, men nu har jag det ganska kort. Är ganska rädd att folk kommer sluta snacka med mig i skolan och så. (Speciellt tjejerna.) Så nu undra jag, vad kan man göra så håret växer snabbare.


   
Citera
Ämnesetiketter

är det inte bara att du är ovan vid din nya frisyr då? 

enda gången det inte är löjligt att inte prata med någon på grund av en frisyr är om det gäller en sådan där man bun där allt hår utom typ tre strån mitt på huvudet är bortrakat


   
SvaraCitera
Cobrak

Ha tålamod.


   
SvaraCitera

Folk kommer sluta prata med dig för att du klippt ditt hår? Haha skämt hoppas jag. 


   
SvaraCitera

Stimulera hårsäckarna


   
SvaraCitera
Exner

Knarka B-vitamin


   
SvaraCitera
mynona

Tänk inte på saken. Så fort du har glömt det upptäcker du en dag plötsligt att ditt hår blivit långt


   
SvaraCitera

ta sperma på


   
SvaraCitera

simulera lårhäckarna


   
SvaraCitera

artikulera bårläktarna


   
SvaraCitera
torg1

finns någn tablett man kan käka så håret växer snabbare. vet inte va den heter så du får söka upp det själv.
Hår växer långsamt hur man än gör men med denna tabölett växer det tydligen liiite snabbare.
Har aldrig testat det själv då mitt hår redan är perfekt så jag kan personligen inte säga om det funkar.


   
SvaraCitera