Aviseringar
Rensa alla

Vad kan man prata om med en okänd snygging???


Ämnesstartare

JPehrson:

Haha jag skrev ju det, orkade du inte läsa alltihop eller?

haha 🙂 det e klart jag läste alltihop. skulle inte starta tråden om jag inte orkade läsa svar..hehe[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Säg typ "Får jag chans på dig?" och improvisera

han är förresten 2 år äldre och går i 3:an på gymnasiet
ofta att jag vågar komma fram till en 3:a och bara: "Hej, du e så jävla het, får jag chans på dig?" [confused]...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

randig_macka:

haha 🙂 det e klart jag läste alltihop. skulle inte starta tråden om jag inte orkade läsa svar..hehe

Haha nu var det i och för sig inte ditt inlägg jag svarade på den gången, men trevligt att du orkade läsa det i alla fall [bigsmile]


   
SvaraCitera
Hando

randig_macka:

ofta att jag vågar komma fram till en 3:a och bara: "Hej, du e så jävla het, får jag chans på dig?" ...

HAHA okej nä. Men fråga om han vet vad klockan är istället då eller något sånt. Inte så jävla noga egentligen vad du säger till honom. Kollar du på honom och ler så kanske han börjar prata med dig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

randig_macka:

han är förresten 2 år äldre och går i 3:an på gymnasiet
ofta att jag vågar komma fram till en 3:a och bara: "Hej, du e så jävla het, får jag chans på dig?" ...

ne, vi är så jävla coola! jag skulle iaf bli smickrad om det kom fram en 1:a och sa så till mig:). skulle bli imponerad också, för det skulle jag aldrig gjort för två år sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matt3:

ne, vi är så jävla coola! jag skulle iaf bli smickrad om det kom fram en 1:a och sa så till mig:). skulle bli imponerad också, för det skulle jag aldrig gjort för två år sen.

va gulligt 🙂 nej, men jag kommer aldrig våga säga så, tänk om han ba: " Va kul att du tycker att jag e het, men du får inte chans på mig"[crazy] fan , va pinsamt....
en eller två fråger till dig, bara för att du går i 3:an. Hur kollar ni på oss 1:or...tycker ni inte att vi e lite omogna för er??det finns typ jätte många snygga tjejer som går i hans klass..fattar inte varför han e inte ihop med nån, skulle du tänka dig att hellre bli ihop med en etta än en trea????[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha tack[blush] jag har en liten löjlig åldersgräns-barriär som jag håller på att bryta. jag försöker intala mig själv att det inte alls är onormalt med två års skillnad om killen är den äldre. det är ju inte alls konstigt att en 90:a (som jag) skulle vara ihop med en 92:a. anledningen till varför jag känner så tror jag är för att jag nog tyckte att treorna vad mycket större än mig när jag gick i ettan. när jag pratar med tjejer från ettan tycker jag inte att de är omogna alls, men det kanske beror på att dom omogna och dom blyga inte vågar ta det steget.

nu vet jag inte riktigt vad jag snöat in på men tillbaka till frågan:). jag skulle nog tycka att en som var ett år yngre var det "bästa", men det är ju faktiskt inte åldern som är viktig. tänk inte på vad andra tycker och tänker, det är iaf vad jag försöker jobba med. kör på det som känns rätt! alla utvecklas olika och en trea och en etta kan ju ha samma mentala ålder.

lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matt3:

jag skulle nog tycka att en som var ett år yngre var det "bästa", men det är ju faktiskt inte åldern som är viktig. tänk inte på vad andra tycker och tänker, det är iaf vad jag försöker jobba med. kör på det som känns rätt! alla utvecklas olika och en trea och en etta kan ju ha samma mentala ålder.

Tack för svaret!!![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

randig_macka:

Tack för svaret!!!

nemas problemas. håll oss uppdaterade hur det går[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matt3:

nemas problemas. håll oss uppdaterade hur det går

haha:D oki 😉
men det finns en till grej som jag vill fråga, inte bara dig, alla får komma med åsikter 🙂
det är så att han verkar vara ganska populär i skolan, och jag e bara en liten 1:a som känner typ ingen på gymnasiet förutom de som går i min klass självklart[crazy]...kan man se det som ett hinder???[shake]


   
SvaraCitera

randig_macka:

det är så att han verkar vara ganska populär i skolan, och jag e bara en liten 1:a som känner typ ingen på gymnasiet förutom de som går i min klass självklart[crazy]...kan man se det som ett hinder???

Jag förstår dej jävla bra. Jag är i ungefär samma situation, utom att jag är en kille o den ja gillar är en tjej. jag är också en 1:a o hon är på 2:an dessutom är hon ganska populär. Synd nog vågar jag inte fara o tala med henne för att det skulle bara bli en tystand när jag inte skulle få något sagt... [shake] lycka till! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Touni:

Synd nog vågar jag inte fara o tala med henne för att det skulle bara bli en tystand när jag inte skulle få något sagt... lycka till!

Va jobbigt 🙁 förstår precis hur du menar [shake]
Men tack! Lycka till själv! [bigsmile]


   
SvaraCitera

tack! skicka mej ett meddelande omdet blir nåt 🙂 eller om du har nåt på hjärta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

randig_macka:

haha:D oki 😉
men det finns en till grej som jag vill fråga, inte bara dig, alla får komma med åsikter 🙂
det är så att han verkar vara ganska populär i skolan, och jag e bara en liten 1:a som känner typ ingen på gymnasiet förutom de som går i min klass självklart...kan man se det som ett hinder???

självklart kan man se det som ett hinder, men "what's stronger than love?" som man säger:D. ne men seriöst nu, jag tror att det kan bli ett väldigt stort hinder om du gör det till det. om du däremot bestämmer dig för att det inte är det och verkligen går in för det kan det absolut bli nåt[wink] (jag låter som en mental tränare för nån idrottsstjärna nu:P). plocka fram dina positiva sidor. du säger att han är populär. oftast är populär samma sak som att han får uppmärksamhet, dvs han syns och hörs. det bästa du kan göra är inte att ställa dig på ett bord och skrika ut dina känslor, men om han inte ser dig kommer han aldrig kunna gilla dig. se till att ta kontakt och var lite spontan. var dig själv och våga ta steget. du kan aldrig få mer än ett nej, men du kan vinna så mycket mer!:)


   
SvaraCitera

Matt3:

du kan aldrig få mer än ett nej, men du kan vinna så mycket mer!:)

ett nej kan vara/kännas som mycke mera än ett nej..


   
SvaraCitera