Aviseringar
Rensa alla

vad kan man rimligtvis få ut av att vara moderator på um?


Ämnesstartare

coola funktioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
coola funktioner

all about the gadgets 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äran
och turen att ta bort inlägg som någon gillar att göra...


   
SvaraCitera
time
 time

Äran, berömmelsen, sängkammarvanorna, att snabbt kunna agera när liv står på spel, modmöten 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns väl en viss sorts människor som alltid söker sig till maktpositioner. Dock tror jag att det är rätt trevligt att vara mod här. Sålänge man inte får blöjor och grejs hemskickat eller sin adress och personnummer skriven i forumet, så många dras väl till den gemenskapen inuti den större gemenskapen vi andra får ta del av. Det förvånar mig att jag inte är jättesugen på att bli mod då jag trivs så bra på förskolor och där är jag ju i en stor maktposition över varelser som i princip är frihetsberövade och i beroendeställning, men nä. Jag vill inte vara fröken åt vuxna. Tror jag. Eller jo ibland, men då skriver jag ju på om säker sex, komplex etc och sedan äre klart. Tror också att en nackdel med att vara mod är att man måste vara mer korrekt och väga sina ord på guldvåg mer än andra umare, eller jag skulle tänka så iaf. Vet ju att alla mods inte agerar på det viset men jag skulle nog och det skulle förstöra min umvistelse en smula. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och alla ba styckesindelningggg och jag ba fuck u


   
SvaraCitera

isola: Det finns väl en viss sorts människor som alltid söker sig till maktpositioner.

IDRhwYr.gif

time: time A


   
SvaraCitera

Harmlöst skämt... förlåt. Lovar att jag inte är antisemit.


   
SvaraCitera

TIME ÄR AV JUDISK HÄRKOMST! FINNS DET INGA NAZISTER HÄR SOM KAN UPPSKATTA DEN SORTENS HUMOR??? Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan rycka in som nazist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha! det är hitler på bilden och står något skojigt! härligt! fler måste förstå att nazism är kul


   
SvaraCitera

mpt:hv: kan rycka in som nazist

mpt:hv: haha! det är hitler på bilden och står något skojigt! härligt! fler måste förstå att nazism är kul

Du är en ängel. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såna special Knappar som inte finns för normala


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Du är en ängel. Hjärta

nej han e en människa????


   
SvaraCitera

amsi: nej han e en människa????

Måste du ta allt så bokstavligt??? -.-


   
SvaraCitera