Aviseringar
Rensa alla

vad kan man rimligtvis få ut av att vara moderator på um?


Ämnesstartare

Proteus:

Måste du ta allt så bokstavligt??? -.-

sifferkontentan? e ej seriös proteus...


   
SvaraCitera

amsi: sifferkontentan? e ej seriös proteus...

Det måste man vara som moderator, amsi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Det måste man vara som moderator, amsi.

nej. du är snabb. 


   
SvaraCitera

amsi: nej. du är snabb.

Ja, blir helt exalterad varje gång någon citerar mig. Kanske borde svara lite långsammare för att verka mer världsvan och cool.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Ja, blir helt exalterad varje gång någon citerar mig. Kanske borde svara lite långsammare för att verka mer världsvan och cool.

ja d Jätte Bra Proteus så Du verkar Bra Män iska


   
SvaraCitera

amsi: ja d Jätte Bra Proteus så Du verkar Bra Män iska

d samma amsi ja märker att du verklien menar d du skriver..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

d samma amsi ja märker att du verklien menar d du skriver..

hlr med men tkr du e bra ok fast vi aldrig pratat 


   
SvaraCitera

amsi: hlr med men tkr du e bra ok fast vi aldrig pratat

RWLre.gif

Det glädjer mig, ska du veta. Tycker att du verkar vara en fin och vettig person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske är lite omogen, men det känns som allt det roliga försvinner. Rodnar

Det är ju konflikter mellan användare som bidrar till ett underhållande forumklimat liksom. Är gärna provocerande ibland så att jag kan locka fram sånt. 

Till en viss gräns såklart dock, vill ju inte att folk skall må jättedåligt pga dt. såå svårt dock, en del är sååååååå ömtåliga, överkänsliga. 🙁 

what doesn't kill you makes you strongerrrrrrrr

Det man får ut av dt, är nog den där känslan att man är behövd, typ. Och typ att man kan hänga här som vuxen utan att få dåligt samvete o.s.v. Hade nog känts naturligt på det viset, och mer ok liksom. 


   
SvaraCitera
time
 time

Proteus:
TIME ÄR AV JUDISK HÄRKOMST! FINNS DET INGA NAZISTER HÄR SOM KAN UPPSKATTA DEN SORTENS HUMOR??? Gråter

mpt:hv:
haha! det är hitler på bilden och står något skojigt! härligt! fler måste förstå att nazism är kul

Skrattade så hårt att jag fick näsblod Ledsen


   
SvaraCitera
Exner

Gillar att så tråden fortsätter efter klockan 4 på natten.


   
SvaraCitera

time:

Förstår man att jag försökte få det till att isola syftade på den (bland konspirationsteoretiker och nazister) ofta påstådda tendensen hos judar att söka sig till maktpositioner, eller måste man ha läst ohälsosamt mycket på Flashback för det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: TIME ÄR AV JUDISK HÄRKOMST! FINNS DET INGA NAZISTER HÄR SOM KAN UPPSKATTA DEN SORTENS HUMOR???

Jag är nazist om du betalar bättre än min nuvarande arbetsgivare.


   
SvaraCitera
time
 time

Proteus: Förstår man att jag försökte få det till att isola syftade på den (bland konspirationsteoretiker och nazister) ofta påstådda tendensen hos judar att söka sig till maktpositioner,

Jag tänkte inte på det till att börja med - men det kan vara för att kommentaren känns off på UM, inte så ofta vi hör om judiska maktkonspirationer här. Rodnar


   
SvaraCitera

time: Jag tänkte inte på det till att börja med - men det kan vara för att kommentaren känns off på UM, inte så ofta vi hör om judiska maktkonspirationer här. Rodnar

Nä, jag får nog ta och emigrera till Flashback där jag hör hemma. =(


   
SvaraCitera