Aviseringar
Rensa alla

vad kan man rimligtvis få ut av att vara moderator på um?


time
 time

Proteus:

Nä, jag får nog ta och emigrera till Flashback där jag hör hemma. =(

Ledsen

Tycker du ska stanna. Du verkar trevlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sionismen på um måste bekämpas!


   
SvaraCitera

time: Ledsen

Tycker du ska stanna. Du verkar trevlig.

Detsamma! Skönt att du inte tog illa upp. Rodnar Är för övrigt väldigt röd politiskt och ser typ ut som en jude själv, så inget illa menat.


   
SvaraCitera
time
 time

Proteus: Är för övrigt väldigt röd politiskt och ser typ ut som en jude själv, så inget illa menat.

Nej, konspirationsskämt tycker jag nästan alltid är roliga. Det är ju så absurt, om jag nu har så mycket makt över media, varför får jag inte vara med i ett avsnitt Game of Thrones? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Nej, konspirationsskämt tycker jag nästan alltid är roliga. Det är ju så absurt, om jag nu har så mycket makt över media, varför får jag inte vara med i ett avsnitt Game of Thrones?

för att det är livsfarligt! Blink


   
SvaraCitera

time: Nej, konspirationsskämt tycker jag nästan alltid är roliga. Det är ju så absurt, om jag nu har så mycket makt över media, varför får jag inte vara med i ett avsnitt Game of Thrones? Ledsen

Du får ta ett snack med dina sionistvänner i Hollywood. Icke!


   
SvaraCitera
Exner

Hur kan man inte gilla konspirationsteorier? : S


   
SvaraCitera

Det kanske är kul om man t.ex. gillar ordning eller diggar att hjälpa folk.


   
SvaraCitera

mvh diplomati-mannen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Det kanske är kul om man t.ex. gillar ordning eller diggar att hjälpa folk.

precis som för poliser!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kopierar in det jag skrev i modansökningstråden; 

Jag blev moderator för att ge tillbaka något till en hemsida som gett mig väldigt mycket genom åren. Allt från vänner till att våga prata om hur jag mår, vilket jag aldrig gjorde innan jag hamnade här. Bara att ge något tillbaka gör att det känns väldigt bra rakt igenom för mig, men utöver det så tycker jag att det är väldigt kul och jag mår bra av att hjälpa människor. Man får en hel del PM med folk som behöver hjälp med saker, kan exempelvis vara tekniska saker angående sighten, deras mående och konflikter med andra användare.
 
Det här låter kanske lite konstigt men får lite samma stimulans som när jag arbetar med barn. Jag får hjälpa människor, möta deras behov och får hela tiden så mycket positiv bekräftelse på olika sätt. Jag ger massor och får ännu mer tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

RWLre.gif

Det glädjer mig, ska du veta. Tycker att du verkar vara en fin och vettig person.

nu e d jag som blir generad, första gången på kanske tre månader? är en människa igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker anta att jag inspirerade till trådstarten, vsg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
tänker anta att jag inspirerade till trådstarten, vsg. 

Var helt säker på att det var din tråd först! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill bli moderator så att jag kan låsa alla andra moderatorer och admins, kanske ett 20-tal vanliga användare när jag ändå håller på. 

/ganon 


   
SvaraCitera