Aviseringar
Rensa alla

Vad kollar ni på för serier?


Ämnesstartare

E det någon som har nåt bra tips på serier, har typ sett allt nu


   
Citera

Futurama, Elementary, Sherlock, Stargate SG1, Dexter, Brooklyn Nine Nine, House MD, Person of Interest, How I Met Your Mother, Breaking Bad, Fresh Prince of Bel Air, Prison Break, Warehouse 13, Eureka, Community, Scrubs

Beror på vad för slags serier du gillar. Finns så många olika riktningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:
Futurama, Elementary, Sherlock, Stargate SG1, Dexter, Brooklyn Nine Nine, House MD, Person of Interest, How I Met Your Mother, Breaking Bad, Fresh Prince of Bel Air, Prison Break, Warehouse 13, Eureka, Community, Scrubs

Beror på vad för slags serier du gillar. Finns så många olika riktningar.

Gillar lite allt möjligt men mest komedi och drama 🙂


   
SvaraCitera

Idateam10:

Gillar lite allt möjligt men mest komedi och drama 🙂

Hur gammal är du? Vi säger att du är 15-16 tills du svarar så ska jag se vad jag rekommenderar av dom jag skrev.

Brooklyn Nine Nine kan du tycka är roligt, inget seriöst precis utan komedi rakt av och smått drama. Community och Scrubs rekommenderar jag starkt, ge det några avsnitt om du inte har sett det alls för dom två är mina favorit komedi-serier


   
SvaraCitera

Farmen, Farmen V.I.P och Robinson  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:

Hur gammal är du? Vi säger att du är 15-16 tills du svarar så ska jag se vad jag rekommenderar av dom jag skrev.

Brooklyn Nine Nine kan du tycka är roligt, inget seriöst precis utan komedi rakt av och smått drama. Community och Scrubs rekommenderar jag starkt, ge det några avsnitt om du inte har sett det alls för dom två är mina favorit komedi-serier

Ok kanske ska börja kolla på dom 🙂


   
SvaraCitera

Rekommenderar dexter stort. Sett dexter nu 6 ggr och döpte till och med min fågel efter honom haha. 

just nu kollar jag på lucifer ochi sett till avsnitt 7 säsong 1 och är grymt bra hittills.


   
SvaraCitera

Everything sucks


   
SvaraCitera

dark, american horror story, (vissa avsnitt av) blackmirror


   
SvaraCitera

Uti bőgda


   
SvaraCitera

Idateam10:
E det någon som har nåt bra tips på serier, har typ sett allt nu

The Flash, Arrow, Black Lightning, Vänner, Joey, How I met your mother, That '70s show, Smallville, Everything sucks!, breaking bad, sherlock holmes med benedict cumberbatch; Alla älskar raymond och Supergirl


   
SvaraCitera

Idateam10:

Gillar lite allt möjligt men mest komedi och drama 🙂

komedi och drama? då är how i met your mother något för dig! (eller the office) alltså jag kollar mest på skräck och sånt så jag har väl inga bra förslag som passar dig...

men annars är bates motel ganska bra, eller american horror story, eller dark


   
SvaraCitera

Dark, Please like me, The end of the fucking world, Sherlock, Peaky Blinders, Rick and Morty


   
SvaraCitera

Family Guy 🙂


   
SvaraCitera
Lillen

12 monkeys en väldigt bra serier, fins även en film och bok som setien baseras på.


   
SvaraCitera