Aviseringar
Rensa alla

Vad kollar ni på för serier?


Khalid

Kalixtus02:

Vad tycker du är det bästa med serien?

Fight


   
SvaraCitera

Ser nu på Kaiba och 3-gatsu no Lion. Väntar även på nya avsnitt av bl.a. Better Call Saul.


   
SvaraCitera

Shark Tank

Inte riktigt en serie men mer ett programshow

De e som Talang fast de e egenföretagare som ska presentera deras företag. Interessant om man gillar företagande! den hittas dock endast på streaming webbsidor och lite på youtube


   
SvaraCitera
K1ng
 K1ng

Lucifer, The 100 


   
SvaraCitera

jag har redan skrivit här men!!

atm jag vet faktiskt inte, har precis avslutat bates motel och lucifer. är mot slutet av how i met your mother och tänker rewatcha hela the office för jag har fortfarande kvar vanan att öppna hbo appen 🙁 har också glömt se på the walking dead, inte sett det sen i somras så jag har glömt vilken säsong och avsnitt jag är på. mitt liv är sorgligt


   
SvaraCitera

Teen wolf, Pretty little liars, Gossip girl, Riverdale, Friend, Ncis:LA, Ncis(originalet) och Bones


   
SvaraCitera

Gillar Leif & Billy!! Hittade en bra lista på platser du kan hitta massa roliga svenska serier att streama gratis


   
SvaraCitera

Atypical


   
SvaraCitera
ANT03

Just nu kollar jag på the good doctor,det är inget för dig som inte tål blod/sprutor mm


   
SvaraCitera

Älskar att kolla på serier!!! Här är mina favoriter: 

Greys Anatomy
the vampire diaries
stranger things
Sherlock
13 reasons why
Riverdale
Friends (min all time favorite serie har kollat om den typ 3 gånger, lika bra varje gång)


   
SvaraCitera

Riverdale


   
SvaraCitera

Pretty Little Liars!!
The Vampire Diaries!!


   
SvaraCitera

på min svenska titta vi på film


   
SvaraCitera

Jag tipsar om serie som jag nyligen börjat titta på HBO. Westworld. 


   
SvaraCitera

Det är en blandning av vilda västern och framtiden. 


   
SvaraCitera