Aviseringar
Rensa alla

Vad kollar ni på för serier?


Jane the virgin, Unbreakable, Game of Thrones, Rupaul's Dragrace, NCIS Los Angeles, Marvel's Agents of SHIELD


   
SvaraCitera

midnight, texas för 23498504395830249507589457348609705984789 gången


   
SvaraCitera

Luke Cage är den serien jag ser på just nu. Men jag har sett Stranger Things och några animes.


   
SvaraCitera

pseudocidal_boy:
Luke Cage är den serien jag ser på just nu. Men jag har sett Stranger Things och några animes.

Tumme upp


   
SvaraCitera

Såg färdigt första säsongen av Final Space på Netflix denna veckan. Riktigt bra serie. Cool


   
SvaraCitera
time
 time

Ruttenfisk:

Ja, det finns. Du kan trycka på någons namn/gå in på dennes profil så borde det finnas en knapp för att skicka meddelande

Lite ot men det är väl mycket snabbare att bara klicka på någons avatar direkt i forumet och välja "Skicka meddelande"? Rodnar


   
SvaraCitera

Sherlock, one punch man, breaking bad, american horror story, rick and morty, kosmos, adventure time, black mirror, bojack horseman


   
SvaraCitera
Haien

Har sett hälften av de ettanvändarnamn nämnde och i princip inga fler.


   
SvaraCitera

Ettanvändarnamn:
Sherlock, one punch man, breaking bad, american horror story, rick and morty, kosmos, adventure time, black mirror, bojack horseman

Breaking Bad är bäst


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Breaking Bad är bäst

Agreed


   
SvaraCitera

Dylan17:

Agreed

+1


   
SvaraCitera

Screenshot_20180901-222119_Chrome.jpgScreenshot_20180901-225609_Chrome.jpg

Ser på Kakugo wa Iika soko no joshi och behöver definitivt mer BoysLove!

 Åh, vad kär jag är i Touma! Hjärta


   
SvaraCitera

Det finns så sjukt många bra serier att jag nästan får lite panik. Hinner ju inte se alla! 😉 Mina favoriter just nu är väl: Leftovers, Game of Thrones, Westworld och Girls. Många av tipsen här har jag redan sett, men hittade också några nya. Inte sett Riverdale än tillexempel.

Googlat lite och hittade en sida med massor av tips på Netflix serier varav många jag inte sett innan, som Riverdale då 😉 Är det några andra ni ser här som verkar bra?? Är Dark Tourist något att ha?


   
SvaraCitera
Smilen

Kampen Om Tungvattnet, Orange Is The New Black, Good Girl, Riverdale, Sons Of Anarchy, Homeland, The Blacklist, American Horror Story, Bodyguard, Breaking Bad, Vänner, Family Guy, THe Simpsons, American Dad, Skogen och några till.


   
SvaraCitera

Jag kollar på två serier, Narcos och Riverdale. Två annorlunda serier från varandra men den bästa av dem är Narcos då jag är jävligt intresserad av äldre knarkkungar. Inte för jag själv vill bli det men tycker bara det är intressant. 


   
SvaraCitera