Aviseringar
Rensa alla

vad kommer ni göra i skolan just nu?


Ämnesstartare

Hej, det är 6 veckor kvar till skolavslutning ”JIPPIE” och jag är skit taggat till dess, jag ska sluta nian och börja läsa ekonomi i ett gymnasium som heter jensen. Men det återstår 4 veckor kvar som är viktiga därför att under de 2 veckorna som kommer efteråt kommer vi att ha skolresa, bal och städa skolan dvs skåp. Jag undrar vad ni kommer göra under dessa sista veckor i skolan och jag undrar vad ni som ska sluta nian har för planer inför framtiden?


   
Citera

går i 7:an nu men ska byta skola efter sommaren. Just nu så har vi ganska chill lektioner. Alla lärare och elever bara väntar på att flytta in på den nya skolan


   
SvaraCitera

Köra lastbil 


   
SvaraCitera

Anton_pj:
går i 7:an nu men ska byta skola efter sommaren. Just nu så har vi ganska chill lektioner. Alla lärare och elever bara väntar på att flytta in på den nya skolan

du ljuger


   
SvaraCitera

Anton_pj:
går i 7:an nu men ska byta skola efter sommaren. Just nu så har vi ganska chill lektioner. Alla lärare och elever bara väntar på att flytta in på den nya skolan

du ljuger


   
SvaraCitera

Fadiham24:

du ljuger

RASIST!!!! 


   
SvaraCitera

Ang PM,
jag kan inte svara dig för att det står att du har blockat mig.

Skolsatsaren:
Hej, det är 6 veckor kvar till skolavslutning ”JIPPIE” och jag är skit taggat till dess, jag ska sluta nian och börja läsa ekonomi i ett gymnasium som heter jensen. Men det återstår 4 veckor kvar som är viktiga därför att under de 2 veckorna som kommer efteråt kommer vi att ha skolresa, bal och städa skolan dvs skåp. Jag undrar vad ni kommer göra under dessa sista veckor i skolan och jag undrar vad ni som ska sluta nian har för planer inför framtiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:
Ang PM,
jag kan inte svara dig för att det står att du har blockat mig.


   
SvaraCitera
Berit

Göra prov på ykb, kran, skogstransporter och uppkörning lastbil med släp. Kanske nå mer som jag inte vet av.
Sedan studentvecka men Skiter i balen 


   
SvaraCitera

göra klart tusen försenade uppsatserArg


   
SvaraCitera

Skriva prov


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:  börja läsa ekonomi i ett gymnasium som heter jensen. 

beklagar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:

beklagar 

Varför beklagar du


   
SvaraCitera