Aviseringar
Rensa alla

Vad kostade ert körkort?


Ämnesstartare

Hur mycket kostade ert körkort allt som allt? Hur gick det till? Klara du på första gången? Använde du dig utav dina föräldrar?


   
Citera
Ämnesstartare

175000

föräldrarna betalade 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
175000

föräldrarna betalade 

körde du privat med? Eller var de mer körlektioner i trafikskola?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tog 2-3 lektioner 
behövde inte ta fler då jag körde ganska mkt med farsan
klarade allt på första Cool 

vet inte va det kostade dock :S? tror det var typ 4k elr nå sånt

hade tur som slapp fickparkera på uppkörningen :S som en kompis fick göra xD
E nog fortfarande sjukt djävla seg o värdelös på det ... lol, längesedan ja körde. 😀
och att jag förmodligen fick ganska många rätt på gissa under teorin då ja kom försent så in i helvete 🙁 

minns fortfarande när han som höll koll sa "grattis :D" nä ja va sist kvar o gick ut 😀 mkt bäst 

å hur ja plågade farsan med att typ "nä ja klarade inte teorin :(" o typ låtsades va asledsen o arg på honom för att ja kom 20-30min försent pga honom 

de gjorde ja efter uppkörningen också xD 


   
SvaraCitera
reben

vet fan
20k kanske?
tog 32 körlektioner iaf
2 uppkörningar
pappa betala


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: tog 32 körlektioner iaf

fast du körde inte privat då?


   
SvaraCitera
reben

Anura:

fast du körde inte privat då?

jo typ flera ggr i veckan dårå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

jo typ flera ggr i veckan dårå

alright. hur många tror du att man behöver ifall man inte har kört alls innan och inte kan köra privat d?


   
SvaraCitera
reben

Anura:

alright. hur många tror du att man behöver ifall man inte har kört alls innan och inte kan köra privat d?

ingen aning 🙂
min kompis som ej körde privat tog kanske 20
en annan kompis som körde privat tog kanske 70

det beror på om man e bra på o köra o inte 🙂
o om man har en bra lärare 🙂
det tog mig så lång tid pga jättedåligt självförtroende o gjorde fuckade saker hela tiden pga stress 🙂

svaret e alltså: det är individuellt
bilförare är inte en homogen grupp !!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

alright. hur många tror du att man behöver ifall man inte har kört alls innan och inte kan köra privat d?

ta sån intensivkurs! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: svaret e alltså: det är individuellt

sant.. funderade på att köra intensivkurs om det ens är värt det många failar på det och så är de dyrt med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

ta sån intensivkurs! 

är lite tveksam till det om det ens är värt det många failar på det och så är de dyrt med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns inte, farsan betalade. Tog typ 4 lektioner o körde resten priv, så under 10k sammanlagt iaff


   
SvaraCitera
reben

Anura:

sant.. funderade på att köra intensivkurs om det ens är värt det många failar på det och så är de dyrt med.

vet nån de funka bra för. en annan tog det aslång tid för ändå pga var inte alls hans grej att lära sig på så kort tid även om han trodde det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Minns inte, farsan betalade. Tog typ 4 lektioner o körde resten priv, så under 10k iaff

körde du mkt privat d?


   
SvaraCitera