Aviseringar
Rensa alla

Vad kostar en hel outfit på Myrorna?


Ämnesstartare

Jack.O:

ni vill veta

Jack.O:

om du nu så gärna vill veta

Gillar hur du i ett meddelande skriver både till alla och till en person, samtidigt.

Vill också kunna förstå denna grammatiska lära! Ger du privatlektioner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

200 kan man komma undan med, köper alltid kläder på second hand


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

ca 50 kr och vetskapen om att man går runt i kläder som en tjock tant haft på sig. och kanske tillomed dött i. och att lukta ålderdomshem.

Nu bor jag i en stad men även ni stockholmare borde ha tillgång till tvättmaskin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Snow:

Gillar hur du i ett meddelande skriver både till alla och till en person, samtidigt. Vill också kunna förstå denna grammatiska lära! Ger du privatlektioner?

Sista var mer riktat för dig 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jack.O:

Sista var mer riktat för dig 😉

Ja du skrev ju du.

Fast var fick du det ifrån att alla andra var intresserade?
Att du jagar gold digger pussy är självklart. Men då måste du som sagt lära dig stava först.

GL & HF


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Snow:

Ja du skrev ju du.Fast var fick du det ifrån att alla andra var intresserade?Att du jagar gold digger pussy är självklart. Men då måste du som sagt lära dig stava först.GL & HF

Gillar du du försökte få majoriteten emot mig, vilket kan kallas för internetmobbning, men ingen verkade riktigt bry sig om dig :$

Suck ~


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jack.O:

Gillar du du försökte få majoriteten emot mig, vilket kan kallas för internetmobbning, men ingen verkade riktigt bry sig om dig :$

Är du paranoid? Du mobbade min ålder och jag gav igen.. så de så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=324919

:(((((((((((((((((((((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Snow:

:(((((((((((((((((((((((((

Byebye!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

och vetskapen om att man går runt i kläder som en tjock tant haft på sig. och kanske tillomed dött i.

Till skillnad från vetskapen om att man bär omkring på en tygslamsa från H&M som tillverkats under orättvisa arbetsvillkor, kommer tappa formen/bli omodern inom ett halvår och bidrar till att vår jord blir en enda stor soptipp av slit-och-slängmentalitet [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nu bor jag i en stad men även ni stockholmare borde ha tillgång till tvättmaskin

och? att de blaskats runt i lite vatten och tvättmedel kanske dödar alla bakterier, men själva känslan finns kvar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

och? att de blaskats runt i lite vatten och tvättmedel kanske dödar alla bakterier, men själva känslan finns kvar

Ah, du är en sådan. Nu handlar jag iofs knappt på second hand, mest pga inte hittat något vettigt ställe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Poängen med tråden?>_< tror jag missade den.... Skiter för övrigt fullständigt i vad hans kläder kostar, spelar väl ingen roll? Och ja han är snygg!

Tkr det var jäkligt lågt av dig att skapa den här tråden-.-' bara för att du inte har nån jävla utbildning inom natur ämnen och samhälls ämnen, för om du hade det skulle du inte ha skapat din tidigare tråd-.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

tidigare tråd-

cuzIcan:

bara för att du inte kan inte här nån jävla utbildning inom natur ämnen och samhälls ämnen,

Vad har jag missat nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Vad har jag missat nu?

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=324910


   
SvaraCitera