Aviseringar
Rensa alla

Vad kostar en man?


Ämnesstartare

Vad kostar män egentligen? De är ju överrepresenterade i brottsstatistiken långt över grupper som muslimer, invandrare, missbrukare, arbetslösa, lågutbildade eller psykiskt sjuka. Det borde utredas eller vad säger ni?


   
Citera

Vad är ditt syfte med en sådan diskussion egentligen?

Om det visar sig att de är dyrare än kvinnor, vad gör man åt problemet?


   
SvaraCitera

de borde utvisas!!!![mad]

Dold text: fast nä, jag vill ju inte pussa på tjejor[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

män har högre timkostnad än kvinnor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Män är värdelösa.


   
SvaraCitera

Men så ger vi också mer tillbaka!


   
SvaraCitera

Asha:

De är ju överrepresenterade i brottsstatistiken långt över grupper som muslimer, invandrare, missbrukare, arbetslösa, lågutbildade eller psykiskt sjuka. Det borde utredas eller vad säger ni?

Menar du på fullaste allvar att det inte finns några män bland de arbetslösa, muslimerna, invandrarna, lågutbildade, pskiskt sjuka och missbrukarna? Jaha, vad bra.


   
SvaraCitera

En generell man står även för mer koldioxidutsläpp totalt än en generell kvinna. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken stöken:

Män är värdelösa.

true


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Men så ger vi också mer tillbaka!

könssjukdomar gills inte [cute]


   
SvaraCitera

Kalle Cutta:

Menar du på fullaste allvar att det inte finns några män bland de arbetslösa, muslimerna, invandrarna, lågutbildade, pskiskt sjuka och missbrukarna? Jaha, vad bra.

Det var kanske inte det smartaste du sagt. Fast jag känner inte dig så vet egentligen inte.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Det var kanske inte det smartaste du sagt. Fast jag känner inte dig så vet egentligen inte.

Läser du illa, eller vad är felet?


   
SvaraCitera

Kalle Cutta:

Läser du illa, eller vad är felet?

Vad menar du. Jag konstaterade endast ett faktum.

(Hint: Du tolkade TS post på ett retarderat vis)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vilja se en undersökning på vad en genomsnittlig SD-politiker kostar oss vanligt folk nu när de ska ha en massa politikerlöner och skit. Ut med packet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart vi är dyrare än kvinnor, är ju nästan omöjligt att vara så billiga som dom[confused]


   
SvaraCitera