Aviseringar
Rensa alla

vad krävs?!


Ämnesstartare

för att man ska få de här riktigt fräscha tjejerna? måste man vara hunk? pengar verkar ju inte alltför lockande längre, jag springer på krogen varje helg men så svårt att fixa nior och tior =/


   
Citera

Lite flyt kanske.


   
SvaraCitera
zIGGE

Hahahah, fick en tia i onsdags. En tjejj i skolan som varit In to me och sade det på skolavslutningen. Och vi i gick ut i igår, men gick hem och knullade.

Visst kan du tycka, det är fan sorgligt att tjejjer är into zigge istället för du själv, men jag är en Winner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är man inte rik får man leta upp någon som inte bara bryr sig om pengar
Ser man mindre bra ut får man leta reda på en fräsch människa som inte bara bryr sig om utseende
Om man har en dålig personlighet får man hitta någon osmart eller osäker människa


   
SvaraCitera
Tyrael

zIGGE:

zigge

blev kåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

står plånbok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite mindre desperation


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

The Saviour:

för att man ska få de här riktigt fräscha tjejerna? måste man vara hunk? pengar verkar ju inte alltför lockande längre, jag springer på krogen varje helg men så svårt att fixa nior och tior =/

OF 5:

står plånbok

enhimmelskdrog:

lite mindre desperation

dessutom så skadar det inte om du tränar bort chipstuttarna, skaffar linser och rakar bort bockskägget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Hahahah, fick en tia i onsdags. En tjejj i skolan som varit In to me och sade det på skolavslutningen. Och vi i gick ut i igår, men gick hem och knullade.

och sen vaknade du[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

skaffar linser

[confused]


   
SvaraCitera
zIGGE

The Saviour:

och sen vaknade du

zIGGE:

Visst kan du tycka, det är fan sorgligt att tjejjer är into zigge istället för du själv, men jag är en Winner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glömde lägga till: sen vaknade du i din mammas källare och gick till verkligheten där alla trycker ner dig vilket skapar de komplex du lider av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu får du ett fripass med din comeback oavsett hur stor lucka du kommer ge mig, man ska ju trots allt vara snäll på julen


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

The Saviour:

[confused]

Är du dum i huvudet eller har du bara svårt att läsa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska vara trevlig också, men det finns många otrevliga människor, det är inte kul.


   
SvaraCitera