Aviseringar
Rensa alla

Vad läser ni för bok just nu?


318441205_09da5bff-9cae-4170-9656-d299e2


   
SvaraCitera
Lillen

Just nu "läser" jag Harry Potter och Fenixorden!På engelska självklart! som ljudbok!


   
SvaraCitera

Försöker läsa Sagan om ringen just nu men det går segt då motivationen att ta upp och läsa en bok efter att ha gått i skola hela dagen inte är så stor, och så läser jag den mest för att jag vill läsa böckerna innan jag ser filmerna haha Tardig


   
SvaraCitera
L Y S

Lav: Min egen Party
Tar en sista korrekturläsning innan jag skriver ut den och skickar in den!

Vad handlar den om?


   
SvaraCitera
Smilen

faphomet:
Försöker läsa Sagan om ringen just nu men det går segt då motivationen att ta upp och läsa en bok efter att ha gått i skola hela dagen inte är så stor, och så läser jag den mest för att jag vill läsa böckerna innan jag ser filmerna haha Tardig

Har du hunnit att läsa klart böckerna?


   
SvaraCitera

Alistair MacLean - Hemliga vägar (The Last Frontier)

Alistair MacLean - Hotet (The Satan Bug) ligger och väntar på att bli läst. Cool

Alistair MacLean - Bäva Kalifornien! (Goodbye California) är en riktig höjdarbok.  Tumme upp


   
SvaraCitera

Smilen:

Har du hunnit att läsa klart böckerna?

Haha nej. Shockerad Har snart läst ut första boken, men eftersom mitt nyårslöfte är att läsa 12 böcker i år så lär jag inte börja läsa dom andra förrän jag är klar med mitt nyårslöfte haha...


   
SvaraCitera
Smilen

Anna Jansson - Mitt Hjärta Är Ditt


   
SvaraCitera

dianaandersson:
Ja, vad läser ni?
Skriv så jag får massor med boktips 🙂 

Lyssnar på after för andra gången och läser vinterviken


   
SvaraCitera

Hedersmordet på Pela. Dock har jag inte läst på ett tag nu


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

Norse Mythology - Neil Gaiman


   
SvaraCitera

En bok jag läst om FLERA  gånger Traci Lords = Nattens barnHjärtaHjärta

Gillar verkligen den boken Hjärta


   
SvaraCitera

Little-Traci:
En bok jag läst om FLERA  gånger Traci Lords = Nattens barnHjärtaHjärta

Gillar verkligen den boken Hjärta

Jag har nästan förstått att du tagit "Little-Traci" just från Traci Lords. Har du sett några av hennes filmer - porrfilmer resp "vanliga" filmer?
Hon var ju bland annat med i långköraren Melrose Place och hon är ju fortfarande idag en efterfrågad skådespelare. Tumme upp


   
SvaraCitera

stoner:

Jag har nästan förstått att du tagit "Little-Traci" just från Traci Lords. Har du sett några av hennes filmer - porrfilmer resp "vanliga" filmer?
Hon var ju bland annat med i långköraren Melrose Place och hon är ju fortfarande idag en efterfrågad skådespelare. Tumme upp

Första gången jag såg  henne var i  den roliga komediserien Swedish Dicks HjärtaHjärta med Peter Stormare och Johan Glans..Sen efter det har jag inte sett nåt annat med henne.. Så namnet blev bara en spontan grejTumme upp


   
SvaraCitera

IMG_20210222_133026.jpgTrevlig måndagsläsning, en av dem där böckerna som ser ut som att den skall vara dötrist. Mot förmodan är den dock mycket intressant och inte alls skriven med allt för komplicerat akademiskt språk.


   
SvaraCitera