Aviseringar
Rensa alla

Vad lekte ni som barn?


Ämnesstartare

I den här tråden berättar man om vilka lekar man gjorde som barn eller så :p alltså era lekminnen? Vad ni lekte? Vad ni gillade/inte gillade osv. Allt om lekar! 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Krig, mamma pappa barn, kurragömma osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krig, krig, krig, vanliga lekar typ dunken etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:
Krig, mamma pappa barn, kurragömma osv

Inget påhittat eller nåt sånt?

MarcusKing:
Krig, krig, krig, vanliga lekar typ dunken etc

Vad är dunken? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:

Inget påhittat eller nåt sånt?

Vad är dunken? :p

vilken ålder räknas som barn?


   
SvaraCitera

Under hökens vingar, bokstavs leken, fotboll, kråka, king, mamma pappa barn, elefanten (eller vad den hette)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

vilken ålder räknas som barn?

0-12 typ 🙂

HeyIJustMeetYou:
Under hökens vingar, bokstavs leken, fotboll, kråka, king, mamma pappa barn, elefanten (eller vad den hette)

Vad var elefanten? 🙂


   
SvaraCitera

the pepparkaka:

Vad var elefanten? 🙂

Skit kul lek! Så man var djur från 1-13, 1 var mus och minst och 13 var elefant och högst.
Elefanten kunde ta alla och dom var tvungna att gå till deras "lokal" (träd, bänk, mm.), men om musen tog den som är elefanten för andra laget vann musens lag ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:

Skit kul lek! Så man var djur från 1-13, 1 var mus och minst och 13 var elefant och högst.
Elefanten kunde ta alla och dom var tvungna att gå till deras "lokal" (träd, bänk, mm.), men om musen tog den som är elefanten för andra laget vann musens lag ^^

Den lät rolig! Hade jag aldrig hört talas om 😮 får prova nåndag hehe x)


   
SvaraCitera

the pepparkaka:

Den lät rolig! Hade jag aldrig hört talas om 😮 får prova nåndag hehe x)

gö det! Det är skit kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lekte Sailor Moon. Jag skulle alltid vara Usagi och min favoritkatt var alltid Måna. Det som attraherade mig var att storslagenheten i och den enorma kraften det innebar att vara en hjälte. Det var kul att vara en kraftfull men varm hjältinna som kunde stå upp emot ondskan och skipa rättvisa och godhet. Jag såg mycket upp till en sådan karaktärsprofil. Det är än idag något jag eftersträvar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:

gö det! Det är skit kul!

Bara jag hittar nån som vill leka 😮

Xelopholiori:
Jag lekte Sailor Moon. Jag skulle alltid vara Usagi och min favoritkatt var alltid Måna. Det som attraherade mig var att storslagenheten i och den enorma kraften det innebar att vara en hjälte. Det var kul att vara en kraftfull men varm hjältinna som kunde stå upp emot ondskan och skipa rättvisa och godhet. Jag såg mycket upp till en sådan karaktärsprofil. Det är än idag något jag eftersträvar. 

Sailor Moon är så cool! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:

Sailor Moon är så cool! 

Världens bästa barnprogram. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:

Inget påhittat eller nåt sånt?

Vad är dunken? :p

Alla ska gömma sig och en räknar till 50 typ sen så ska den leta efter den och när man blir hittad så kan man snabbare än hen som räknar till en avsedd plats och den sista som blir hittad får räkna nästa omgång Glad


   
SvaraCitera

 På rymmen(härma tv-programmet), spela kula, POG, kurragömma, herren på täppan och diverse andra lekar. 


   
SvaraCitera