Aviseringar
Rensa alla

Vad lider ni av?


CitronSaft:
Om det är sjukdomar vet jag icke, men får typ panik av störande ljud som låter när det är knäpp tyst. T.ex smask, någon som gör spott ljud varje sekund, dunkningar, knackningar. Om jag ej tar mig därifrån
så kan jag börja gråta Ledsen

En annan grej är att jag ibland på kvällarna inte kan ligga på sängen, utan måste upp och röra på mig då jag får nån konstig varm känsla som vill få mig att börja gråta Förvirrad

grinar/gråter du jämt typ? 


   
SvaraCitera

handendärnissen:

grinar/gråter du jämt typ? 

najs


lider av ebola Rullar ögonen also known as fever Skeptisk


   
SvaraCitera

Tickstart:

vad du lipar hela tiden 

Emoji-finger.png

handendärnissen:

grinar/gråter du jämt typ? 

Nej, faktiskt inte. 


   
SvaraCitera

Pollenallergi. Kan inte sova om nätterna :/


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Emoji-finger.png
Nej, faktiskt inte. 

låter som detta


   
SvaraCitera

handendärnissen:

låter som detta

Jo, antar det. 


   
SvaraCitera
penja

Hörselnedsättning, dåliga leder, pollenallergi. 


   
SvaraCitera

penja:
Hörselnedsättning, dåliga leder, pollenallergi. 

um


   
SvaraCitera

Lider av hjärntumör, lungcancer, tarmcancer, arytmi, artrit, öroninflammation, hjärtsvikt, parasiter, MS, samt hypokondri 


   
SvaraCitera
penja

SKORPlONEN:

um

Lider av UM också ja 


   
SvaraCitera
penja

superpojken:
Lider av hjärntumör, lungcancer, tarmcancer, arytmi, artrit, öroninflammation, hjärtsvikt, parasiter, MS, samt hypokondri 

Stackars dig 


   
SvaraCitera

superpojken:
Lider av hjärntumör, lungcancer, tarmcancer, arytmi, artrit, öroninflammation, hjärtsvikt, parasiter, MS, samt hypokondri 

har du bandmaskar å? de där som björnar brukar få, som är flera meter och äter av maten i offrets tarmar, är det du?


   
SvaraCitera
Cobrak

SKORPlONEN:

har du bandmaskar å? de där som björnar brukar få, som är flera meter och äter av maten i offrets tarmar, är det du?

Binnikemask?


   
SvaraCitera

Ni vet den där artikeln ni såg på Facebook för några månader sen, där någon hade något jättevidrig grej i sig, å ni ba "uuuh"? En sån


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera