Aviseringar
Rensa alla

Vad lyssnar du på för musik?


Ämnesstartare

Jag gillar Top Cats, vad gillar du?


   
Citera

Ghost, Filmmusik, klubbmusik etc. mycket går an


   
SvaraCitera

Musik från tv-spelen ace attorney 1, ace attorney 2, ace attorney 3, ace attorney investigations 1, Pokémon Gold, Pokémon Ruby, Cave Story, Castlevania, Link's Awakening, Mario Kart: Super Circuit, Super Mario Galaxy, och så vidare

Musik från asiatiska animerade serierna Neon Genesis Evangelion och Death Note

Green Day, Iceman Etika, Deep Purple, Toby Fox, Weezer, The Jokers, Imbred, Max Robert, Blonde Redhead, Nas, Gorillaz, Roy Eldridge, Dizzy Gillespie


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Carola


   
SvaraCitera
theooz

Hiphop, rnb, indie och jazz för det mesta 

artister jag lyssnar mycket på:

king krule, puma blue, jamie isaac, kendrick lamar, banes world, homeshake, river tiber, brockhampton, jakob ogawa, goldlink, nick hakim, mild high club, drake, milton nascimento, seu jorge, tame impala, isaiah rashad, tyler the creator, sza, honne, corinne bailey rae, djavan, odz, vince staples, trippie redd, travis scott, coldplay, chet baker, tom jobim, joao gilberto, stan getz, oscar peterson, bill evans, erroll garner, miles davis, cosmo pyke, j cole, daniel caesar, h.e.r, a.chal, kaytranada, steve lacy, willow, frank ocean, the internet, xavier omar, choker, weyes blood, empire of the sun, disclosure, fisher, led zeppelin, rolling stones, u2, kent, colde, jerkcurb, smino, the ink spots, jireel, 


   
SvaraCitera
Smilen

Jag lyssnar en del på hårdrock ock rock. Morbid Angel, Nile, Cannibal Corpse, Death mestadels Death och Black Metal.


   
SvaraCitera

allt möljigt!


   
SvaraCitera

Psychedelic metal och all former av rap är väl det jag lyssnar på mest just nu. Det går lite i perioder.


   
SvaraCitera