Aviseringar
Rensa alla

Vad lyssnar ni på för musik?


Har en rätt bred musiksmak, men jag gillar inte popmusik, screamo och opera. 

Gillar rock och dens subgenrer punk, metal, hårdrock, melodic metalcore, raprock och djent.

Men jag kan även lyssna på låtar från 1900-talet.

Artister/grupper jag gillar är: Hollywood Undead, Breaking Benjamin, Nathan Sharp, Get Scared, Panic! At The Disco, Dismissed, Linkin Park, Widek, Povel Ramel och Lasse Åberg & Klasse Möllbergs låtar


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Opeth är ju en av dem bästaTumme upp

Gillar också opethMycket glad


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Ettanvändarnamn:

Gillar också opethMycket glad

Opeth är mina favoriter inom Metalen.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jag har börjat att lyssnar en hel del på Black Metal, djup atmosfärisk Black Metal är bäst i sin subgenre. Lifelover, Shining, Forgotten Tomb och liknande band är väldigt bra. 

All form av metal är bra. Nästan!


   
SvaraCitera

Uteslutande elektronisk musik, många WARP Records-artister, från 90-talet och framåt. Har en låt en 303-slinga så är den instantly 80% likeable.

Autechre, The Black Dog, B12, The Higher Intelligence Agency, Boards of Canada, Aphex Twin till viss del.


   
SvaraCitera
Cobrak

är en allätare när det kommer till musik men mina öron får lite extra eargasm av reggaeton å r&b


   
SvaraCitera

lyssnar på i stort sett på allt som kommer i min väg, men mina favorit genrer är nog Country, Rock, Folk och Indie ( Indie rock och folk)  


   
SvaraCitera

Ärans och hjältarnas musik.


   
SvaraCitera

Mest rock. Både gammal 60- och 70-tal men även nyare typ U2, Metallica, Nightwish och Rammstein. Men även lite Håkan Hellström, Lena PH, Robin, Miriam Bryant och Agnes kan vara ganska ok när humöret så tillåter. Det var många brudar på en och samma gång.  Mycket glad


   
SvaraCitera