Aviseringar
Rensa alla

Vad man har McDonalds till


agitation:

Ja men "hej vi har mcdonaldssaker i början och sedan pommes som ligger bredvid. Men vi tar en ketchupflaska från ICA ändå."

aa men behövde de ens mcdonaldsprylarna då?


   
SvaraCitera

dfet är väl ent mac donalds bord också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

aa men behövde de ens mcdonaldsprylarna då?

...Spelar du bara dum i huvudet nu eller?


   
SvaraCitera

agitation:

...Spelar du bara dum i huvudet nu eller?

ehm, jag undrar bara på vilket sätt mcdonalds är relaterat till de målningarna som han gjorde av ketchup.

jag kanske är dum, men i så fall kan du, som inte är lika dum, förklara för mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

ehm, jag undrar bara på vilket sätt mcdonalds är relaterat till de målningarna som han gjorde av ketchup.

De har Mcdonaldsmat bredvid sig, sitter vid ett vitt bord som antagligen är McDonalds egna (inte nödvändigt) och använder klämketchup som man annars har till deras pomfritt.


   
SvaraCitera

agitation:

De har Mcdonaldsmat bredvid sig, sitter vid ett vitt bord som antagligen är McDonalds egna (inte nödvändigt) och använder klämketchup som man annars har till deras pomfritt.

jaha nu blev helt plötsligt allt helt klart för mig! tack för förklaringen, för nu har du lyckats övertala mig att jag var dum innan... *host* -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

lul. Jag kastar sten på McDonalds. Det är mitt nöje.

Jag ska nog börja jobba där och börja spotta i varje hamburgare jag gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

jaha nu blev helt plötsligt allt helt klart för mig! tack för förklaringen, för nu har du lyckats övertala mig att jag var dum innan... *host* -.

Du får väl formulera dig bättre. Att man inte fattar kopplingen till McDonalds är ju en långsökt anledning.


   
SvaraCitera

Där har jag praoat.
Inte. Kul.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äta BIG TASTY! MMMMMMMM![love]


   
SvaraCitera