Aviseringar
Rensa alla

Vad man ska göra nu när chatten är trasig?


Ämnesstartare

SebastianE:

Måste komma på något bra bara[y]

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Iskall öl!

Ahh har jag i handen.

kill_enemy:

Annars kan du ju vara ute på YouTube.com, eller gå ut på puben o supa så in i helvete tills du hamnar på akuten o är halvdöd

Ahh men på puben hänger bara alkisar och jag jobbar tyvärr imorgon. FInns det några videoklipp där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

assssåå jag har så tråkigt sebastian!! åååååh, blir nog tidig sänggång ikväll eftersom jag inte har någon chatt att fastna i [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Iskall öl!

Image

SebastianE:

Sluta frestas

JAG HAR INGEN ÖL HEMMA!
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

assssåå jag har så tråkigt sebastian!! åååååh, blir nog tidig sänggång ikväll eftersom jag inte har någon chatt att fastna i

Nej jag vet. Vi borde skaffa oss ett liv allt.

kill_enemy:

JAG HAR INGEN ÖL HEMMA!

Men det har jag[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Nej jag vet. Vi borde skaffa oss ett liv allt.

har ett liv i vanliga fall faktiskt, men som sagt, på veckorna orkar man inte umgås med någon på kvällen typ ju, plus att mina kompisar (ja, ALLA som jag brukar umgås med) är på festival nu men eftersom jag jobbar så är jag kvar här. ensam. underhåll miiiig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fappa:E


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har ett liv i vanliga fall faktiskt, men som sagt, på veckorna orkar man inte umgås med någon på kvällen typ ju, plus att mina kompisar (ja, ALLA som jag brukar umgås med) är på festival nu men eftersom jag jobbar så är jag kvar här. ensam. underhåll miiiig

Åhh vilket skit du. Men nu är det inte långt kvar till Paradiset[y]

Chickfactor:

fappa:E

Har skavsår[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Men nu är det inte långt kvar till Paradiset

vilket paradis? [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Sitter och lyssnar på gamla Babyshambles-sessions och tittar på Psych om varannat. Är ganska tråkigt. Vill jobba vidare på Caffe​ine, men jag är verkligen ingen speciellt skicklig programmerare i vanliga fall - och jag är ännu sämre när jag druckit alkohol. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vilket paradis?

Semesterparadiset dit vi kommer på fredag[y]

Åtta:

Sitter och lyssnar på gamla Babyshambles-sessions och tittar på Psych om varannat.

Ahh tack för låttipsen[y]

Åtta:

Vill jobba vidare på Caffe​ine, men jag är verkligen ingen speciellt skicklig programmerare i vanliga fall - och jag är ännu sämre när jag druckit alkohol.

Åhh vad är det nu? Har säkerligen använt det men jag kommer inte ihåg vad det var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Har skavsår

:ccc

Åtta:

Babyshambles-sessions

hehe pete kommer till malmö;@


   
SvaraCitera
Åtta

SebastianE:

Åhh vad är det nu? Har säkerligen använt det men jag kommer inte ihåg vad det var.

Har du säkerligen inte gjort, eftersom det är ett projekt av mig och en man vid namn Brad Smith. Vi släppte det för bara några veckor sedan. Mer information står att finna i länken som jag postade i förra inlägget.

EDIT: Eller ja, i och för sig. Använder du Mac så kan du ha använt en applikation utav samma namn, med i princip samma funktionalitet. Den har vi dock inte gjort. Vi har bara gjort Linux-porten.

Chickfactor:

hehe pete kommer till malmö;@

Fedt. Tänker inte komma. Både han och Carl var väl på Peace and Love, om jag inte missminner mig. Var inte där heller. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Semesterparadiset dit vi kommer på fredag[y]

fick orgasm nu när du nämnde det [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm du kan lyssna på Britney och sjunga med lite falskt sådär, just like me! [cool]


   
SvaraCitera