Aviseringar
Rensa alla

vad menar han?!


Ämnesstartare

okej nu är de så här att jag är sjukt förvirrad över en kille i min nya klass.
vi har känt varandra i ca 3 mån. han är först och främst väldigt innåt, lite blyg och lite tyst av sig. i början snackade han väldigt mkt med en annan tjej i min klass (vi är alla kompisar) och va ganska mkt med henne och så, sen började vi typ prata och vi några gemensamma intressen och så, de känns verkligen som om han har öppnat sig för mig, för förut va jag alltid tvungen att ta initiativet och börja prata och då fick jag några korta svar tbx, de känns som om vi har blivigt bättre kompisar för han är mkt mer med mig nu, och på lektioner vill han gärna att jag ska sitta bervid han och så, våran relation är för övrig ganska barnslig, han retas lite och så men vi har alltid roligt.
för nån dag sen så sov jag över med han och två andra (tjej och en kille), vi tittade på skräck hela natten och då ville han att jag skulle sitta väldigt nära, han sa, när jag va typ 2 dm från han, varför sitter du lång bort för!? jag trodde då bara att han va rädd men de blev kändes iaf lite mer än bara sitta som sällskap typ, sen gick vi ut och den promenixen slutade med att jag rökte mina första ciggaretter med han.... jag vet att de är helt dumt med de kändes ganska rätt ändå!
de helade slutade med att vi fick dela maddrass, och jag är en sändär som gillar att sova nära människor, så jag vaknade och upptäckte att jag låg som klistrad på han men han verkade inte tycka att de va så hemskt för han brukar vis med kropps språket vad som är ok och inte.....
alltså jag vet inte riktigt vad de här är eller hur jag ska tolka detta, för våran relation blir allt mer "touchy" (inget tafsande)
lite seriösa svar skulle vara uppskattat....

ÄNDRAT 2011-11-03 14:14


   
Citera

det är nog lättast att fråga honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det är nog lättast att fråga honom

alltså jo.... de är de väll men den relationen som vi har har jag bara haft med en kille förut och då hade vi vart vänner sen dagis.... alltså de går så fort, men samtidigt vill jag inte verka pushig heller.....


   
SvaraCitera
Bakric

Började först fatta misstankar om att du var en av de två tjejerna i min klass, men till min lättnad så såg jag sen att du defo inte är det [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Började först fatta misstankar om att du var en av de två tjejerna i min klass, men till min lättnad så såg jag sen att du defo inte är det

fy i helvete vilken liten mini-hjärtattack jag fick du!...


   
SvaraCitera

Kör ner tungan i halsen på honom. Det blir kul! Jag lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Kör ner tungan i halsen på honom. Det blir kul! Jag lovar

jo men de blire säkert![wink]
frågan är bara hur awkward blire sen.....


   
SvaraCitera

Tycker att han ganska tydligt visar att han är intresserad. Släpper in dig i sin personliga sfär och så vidare. Inga konstigheter.
Är väl mer dags för dig att bestämma hur du vill hantera det. Du kan ju antingen ta kontroll över situationen och visa honom att du är intresserad och uppmuntra till vidare kontakt osv, är kanske lättare att bestämma i vilken takt allt går då, eller så kan du flyta med och se vad som händer. Försök att se det hela lite objektivt så slipper du sitta och undra en massa.

Vet inte hur det är med yngre killar (antar att ni går i gymnasiet eller så), men min erfarenhet är iaf att tolka in så lite som möjligt i vad de säger och ta saker för vad de är. Säger han A så menar han A och om han menade B får han skylla sig själv som inte gjorde det klart och tydligt.


   
SvaraCitera

Ah och ja, om du inte är intresserad av en närmre relation med den här killen så är du i rödzonen för att avböja det hela innan du krossar hans hjärta osv. Bestäm dig fort etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

(antar att ni går i gymnasiet eller så),

jo, vi går båda i ettan på gymnasiet (95:or) [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså jag vill verkligen fortsätta och se vart de går men alltså jag vill inte heller typ "skrämma i väg han om de går för fort heller.....
och jag känner mig inte helt över öronen förälskad, men de finns där, efter som jag testade att röka även om jag vet hur jävla dumt de är och jag har tackat nej när andra har frågat...
de känns lixom som att jag skulle kunna göra nästan vad som hellst för han....
men jag vet inte riktigt heller hur man ska ta allt till "nästa nivå" heller utan som sagt skrämma i väg han...


   
SvaraCitera

balkongreklam:

frågan är bara hur awkward blire sen.....

Irrelevant.
Blir kul. Testa. höhö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Blir kul. Testa. höhö.

hehehe..... men hur skulle du reagera då?[wink]


   
SvaraCitera

balkongreklam:

men hur skulle du reagera då?

Om personen i fråga var någon man hade fattat tycke för så skulle det ju vara överraskande trevligt. Men lite konstigt... men mer bra än konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Men lite konstigt

jag säger ju de! konstigt..... -_-


   
SvaraCitera